Omnithunder Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis du trykker på fanen "Butikkoversikt" får du oversikt over pris pr. nettbutikk. Da ryker reell pris opp med kr 394. Legg til OS som er lagervare, så har du totalpris på kr 6347. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hadde jeg vært deg Johan, så hadde jeg investert i et godt chassi og et godt powersuppy, og kjøpt meg AMD FM2 system med kvasst minne. Nei, det kommer ikke tilå klare BF3 på max, ikke medium men low skulle det greie. Og da neste gang du oppgraderer kjøper du noe billig RAM og bytter med FM2, systemet. Dette har du liggende frem til du har penger å bruke på en HTPC, storage-box etc etc. Men kommer litt ann på inntekten din og, og hva du er villig til å ofre. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Windows 7 bruker ikke mer enn 10-11GB, så til en budsjettmaskin vil jeg si 60GB er nok. Men du har rett i at 120GB gir mer lagringsplass for pengene. Sleng inn en håndfull programmer og en 3-4 nye spill på 10-20gb hver så er de 60gb borte. Max Payne 3 hadde en størrelse på 25gb. Hadde jeg vært deg Johan, så hadde jeg investert i et godt chassi og et godt powersuppy, og kjøpt meg AMD FM2 system med kvasst minne. Nei, det kommer ikke tilå klare BF3 på max, ikke medium men low skulle det greie. Og da neste gang du oppgraderer kjøper du noe billig RAM og bytter med FM2, systemet. Dette har du liggende frem til du har penger å bruke på en HTPC, storage-box etc etc. Men kommer litt ann på inntekten din og, og hva du er villig til å ofre. Å spare seg til fant kaller jeg dette. Lenke til kommentar
johan fredrik Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 vel, dette hjalp mye ! takk skal dere ha, nå har jeg noen options til litt "velg og vrak" også må jeg bare prioritere hvor mye penger jeg legger i det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå