Gå til innhold

[Løst] beste pcen til 4-5000 ? bygger selv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg Johan, så hadde jeg investert i et godt chassi og et godt powersuppy, og kjøpt meg AMD FM2 system med kvasst minne. Nei, det kommer ikke tilå klare BF3 på max, ikke medium men low skulle det greie.

Og da neste gang du oppgraderer kjøper du noe billig RAM og bytter med FM2, systemet. Dette har du liggende frem til du har penger å bruke på en HTPC, storage-box etc etc. Men kommer litt ann på inntekten din og, og hva du er villig til å ofre.

Lenke til kommentar

Windows 7 bruker ikke mer enn 10-11GB, så til en budsjettmaskin vil jeg si 60GB er nok. Men du har rett i at 120GB gir mer lagringsplass for pengene.

Sleng inn en håndfull programmer og en 3-4 nye spill på 10-20gb hver så er de 60gb borte. Max Payne 3 hadde en størrelse på 25gb.

Hadde jeg vært deg Johan, så hadde jeg investert i et godt chassi og et godt powersuppy, og kjøpt meg AMD FM2 system med kvasst minne. Nei, det kommer ikke tilå klare BF3 på max, ikke medium men low skulle det greie.

Og da neste gang du oppgraderer kjøper du noe billig RAM og bytter med FM2, systemet. Dette har du liggende frem til du har penger å bruke på en HTPC, storage-box etc etc. Men kommer litt ann på inntekten din og, og hva du er villig til å ofre.

Å spare seg til fant kaller jeg dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...