Abnorm Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har observert en god pris på "Canon EF 70-200mm F2.8L IS II USM" hos FotoVideo til 16.995,- Er dette en pris jeg må slå til på med det samme, eller vil prisen vedvare og kanskje også falle enda mer? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det er siste timer med høstkampanje denne uka. Trekk dine egne konklusjoner. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Mener FotoVideo hadde dette objektivet på tilbud til 15995 for et år eller to siden? Heng meg hvis jeg tar feil! Uansett er 16995 en tilbudspris som kommer med jevne mellomrom, men det ser ut til å gå en stund mellom hver gang. At objektivet plutselig skal dale i pris er lite sannsynlig før det eventuelt kommer en modell nummer III, men det er vel ekstremt lite sannsynlig da dette er en av de (eller den) beste telezoomen som eksisterer. Tviler på at du står i fare for å spare mye penger på å vente. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) 19.02.2011 ga jeg 14995.- for dette objektivet på FV sitt åpningstilbud "ny butikk", et kjempekjøp siden prisen har holdt seg ganske stabilt rundt 18.000.- siden den tiden. Kan hende Japan Photo kommer med et tilsvarende tilbud når de åpner den nye butikken til uka i Oslo hvis man er heldig samt at Canon er velvillig med litt ekstra rabatter. Endret 21. oktober 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 14995, ja. Da var det nok den prisen jeg tenkte på, og ikke 15995, som jeg skrev over. Hvor skal Japan Foto åpne ny butikk? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvor skal Japan Foto åpne ny butikk? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1465610&view=findpost&p=19795597 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Eneste som er litt dumt er at Japan pleier og holde åpningstilbudene lokalt og ikke tilby det i nettbutikken på denne type events. Tilbudene pleier også og bli annonsert bare lokalt. Endret 21. oktober 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Det er siste timer med høstkampanje denne uka. Trekk dine egne konklusjoner. Der var tilbudet allerede slutt. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Eneste som er litt dumt er at Japan pleier og holde åpningstilbudene lokalt og ikke tilby det i nettbutikken på denne type events. Tilbudene pleier også og bli annonsert bare lokalt. Enig i den, men nå skal de jo åpne ny webplatform også da... Vi har holdt oss litt tilbake siden vi jobber med to store prosjekter, åpning av en helt nytt webbplattform (beta versjon blir lansert førstkommende fredag) og nytt flaggskip store på Oslo Bogstadveien. Vi tenkte at det var bedre å fokusere på disse to events i November og vise fram disse forendringer isteden for å "lokke" folk til "gamle" steder....så ingen "kniving" for denne gang :-) Stephan Forøvrig på tide at de gjorde noe med nettbutikken, håper den blir litt mer brukervennlig enn den er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå