konduktans Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg må ha et nytt PC-prosjekt snart. Me wants to build. Inspirasjon og tanker? Er hypp på å lage noe på størrelse med PowerMac G4 Cube i perforert metall/plexiglass, men har ikke sveiseutstyr, så får ikke gjort det sånn jeg vil. Kanskje jeg skal kjøpe meg sveiseapparat? Koster ikke en tusenlapp engang. Finnes det noe som limer metall? Har hørt mye om JB Weld, men vet ikke helt hvor bra det fungerer. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Har sendt e-post til blikkenslagere i området, så får vi se hvor det tar meg! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 jeg har en ide i mitt hode, hva om du laget en pc som va så tynn at den kunne henges på veggen, og samtidig kunne brukes til gaming. der har du en utfordring Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. november 2012 Forfatter Del Skrevet 16. november 2012 Har tenkt på noe liknende, og du ga meg en idé. Jeg trenger en server, og har en laptop uten skjerm til overs. Med 2x 500GB 2.5" disker har jeg nok lagring for øyeblikket, så det er kanskje en idé å bygge om den til en superslim server. Me is gonna be thinky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå