Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mitt totalt mislykkede kjærlighetsliv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Auraen er i boks. Omstendighetene er ikke det. Sier ikke at jeg er feilfri, men er kul nok til å få damer. Som en eller annen sa tidligere: marginene er hårfine. Mest realistiske hittil. Tror det gjelder å være på rett sted til rett tidspunkt og virkelig ta initiativet og aldrig gi opp. Det er konklusjonen jeg har nådd fram til. Takk for alle gode og dårlige kommentarer. So long suckers :wee:

Lenke til kommentar

"Damer er status. Uten like mye damer som dem som bare tenker damer er man et null. Derfor må man skaffe seg damer. Damer er status."

Problemet er du vurderer deg selv etter hva andre tenker, et holdningsproblem. Selvtillit er ikke noe man får fra andre, det må man skaffe seg selv. Verden er uforståelig. Etterhvert blir alt forståelig.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det er ikke et sitat fra The Game.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ikke vil dra ut med noen sjekkefolk. Joda, noen er dårlige, noen er gode. Du må selv finne ut hvem som er det. Og nei, du blir ikke nødvendigvis er sjekkemaskin av å fikse på noen få ting, på samme måte som at man ikke blir narkoman av et trekk med weed(svart-hvitt-tenking)

Det er ikke vår jobb å overbevise deg. Nå har du fått nok informasjon til å kunne bli bedre. Det finnes ikke noen magisk pille, ei heller en magisk overbevisning.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at du er "good-guy" eller at du ikke er nok "bad-guy". Greia er at du er kjedelig, du ser og analyserer alt gjennom logikk, du er ikke ute og har det gøy, du er på jobb på fritida di. Man kan lukte folk som deg fra milevis avstand. Det er folk som tenker "nå har jeg det gøy", istedenfor å faktisk ha det. Slutt å tenk så jævlig mye og gjør noe sprell, så har du dame før nyttår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke ta deg nær, men hvis du er så "fantastisk" som du selv beskriver så kan det jo hende du blir oppfattet litt kjedelig og "glætt" og at du kanskje kan virke litt overfladisk etterhvert. Jeg veit ingenting om deg, og påstår heller ingenting, bare et velment innspill til ettertanke.

Lenke til kommentar

Hvor gamle er jentene du møter? Somregel er kanskje ikke byen rette stedet akkurat. Det er som noen har sagt tidligere her, vanskelig å finne problemet. Du virker som en oppegående, grei kar, og sålenge du ikke ser direkte påkjørt ut, så skal det ikke være så vanskelig som det høres ut som for deg. Det har ikke så mye å si det her med good/bad-boy opplegget, det er igrunn bare teit. De jentene som er ute etter noe seriøst går somregel ikke etter de her som ligger med gud og hver enmann. Hvis jeg hadde møtt en noenlunde okay kar ute på byen for deretter kanskje bli litt interessert, hadde jeg kanskje tatt litt for stor avstand fra han, siden jeg hadde vært skeptisk i og med at jeg ikke er særlig til partyjente, så ønsker jeg selv ikke en slik type (noe jeg kanskje, ironisk nok, hadde gått utifra siden jeg møtte han ute). Det viktigste er forøvrig å ikke virke for pågående, om du får noe igang med noen, ikke spam henne fortløpende med meldinger, ringing etc. etc. Dette med å klikke med noen er noe jeg selv finner vanskelig, den her forelskelsen kommer bare ikke med meg. Trist nok. Jeg er nok litt for kresen på personlighet, tror jeg. Haha. Uansett, lykke til! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vær mer overfladisk. Lær deg kunsten å prate tomt. De jeg ser som kan det er de som har damer. De som er avhenig av å ha et tema, eller er mestere i å diskutere har ikke.

Feil - bruk ørene! Folk liker å få oppmerksomhet, og da er det bare å la henne bestemme emnene, og for deg å slappe helt av og lytte aktivt og respondere når det føles riktig.

:)

Lenke til kommentar
Vær mer overfladisk. Lær deg kunsten å prate tomt. De jeg ser som kan det er de som har damer. De som er avhenig av å ha et tema, eller er mestere i å diskutere har ikke.

Dette er et godt råd for sosialisering generelt og er derfor også nyttig ift. sjekking. Folk flest liker ikke å diskutere eller gå i dybden på et tema, men foretrekker å la praten flyte uten å måtte anstrenge seg med å tenke gjennom innholdet før man snakker. I den grad man kommer inn på et spesifikt tema skal man bare komme med noen løse kommentarer uten å ha sterke meninger eller holde lange innlegg om saken, og være forberedt på å bevege seg videre til et nytt tema i løpet av få minutter samme hvor ufullstendig man føler at forrige tema ble berørt. Dette er helt avgjørende for å fungere i de fleste sosiale sammenhenger.

Det er visse kjønnsforskjeller her. Jeg opplever at menn er mer hyppe på lange diskusjoner om kontroversielle tema enn damer, som ser ut til å bli ukomfortable så snart praten dreier seg om noe annet enn generelle betraktninger eller tema som hele gruppen uansett er enige om. Går utfra at det er konkurranseinstinktet som gjør seg gjeldende her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis målet er at forholdet varer til neste fredag er smisk god vare. Hun vil tro på det lenge nok. Jeg husker noen belære andre: "Si jeg elsker deg - jeg elsker deg til henne!"

Smisk = definisjon 1 (noun) smisk [smisk] ros gitt for å oppnå noe,

Generelt: Ros funker best når den er sublim - blir troverdig på den måten.

Når man behersker språk kan man snu folk rundt lillefinger, jfr. Giske

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Generelt: Ros funker best når den er sublim - blir troverdig på den måten.

Når man behersker språk kan man snu folk rundt lillefinger, jfr. Giske

Javel, jeg har hørt at hvis rosen skal "treffe", må den være konkret og helt tydelig.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...