AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Generelt kan vel mulige årsaker til at man feiler være at man faller mellom litt for mange stoler? Folk som er styggere, penere, kjedeligere, morsommere, høyere, lavere, mer utadvendte, mindre utadvendte, mer nerdete, mindre nerdete, med sportslige og mindre sportslige enn meg selv har draget som bare det. Selv folk som er så sjenerte at jeg knapt kommer igjennom til dem har draget. Selv havner jeg ihvertfall midt mellom alt og har ingen egenskaper som stikker seg ut hverken fra eller til. Det kan jo virke som om markante egenskaper eller mangel på disse er ganske utslagsgivende. *Synsing slutt* Anonym poster: ab745d51b9f7874c495b89e01eb20122 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ruskeladd: jeg tror de har denne følelsen, men at jeg eller tilfeldighetene klarer å fucke det opp på en eller annen måte hver gang. Dette henger ikke på greip med det andre du har skrevet.. Sorry mate. I så fall må det som skjer i hodet på jenta se slik ut: "Åh, han der er så digg. Jeg vil ligge med han! Hvem vet, kanskje han kan bli en bra kjæreste også? Herreguuud, sommerfugler i magen!" 1 time senere, etter at dere har blitt kjent: "Nei, jeg vil ikke ha han allikevel! Han er jo kjekk, snill, morsom, smart og lett å prate med! Dette vil jeg ikke ha noe av!" Gir dette mening? Nei... Endret 22. oktober 2012 av Ruskeladd Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Bennya, du har fått veldig mange svar her. Hvorfor vil du ikke høre på oss? Hva er egentlig galt med å lære seg noen "pick up"-teknikker? Jeg kan lære deg en nå: Når dere kliner så fører du hånden hennes ned mot buksen din og lar henne kjenne på kuken din. Selvsagt på et sted hvor ikke så mange folk ser dere. Da blir hun mest sannsynlig enda mer kåt og du er et hakk nærmere å få henne med hjem Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Hahaha Ruskeladd. Morsomt skrevet Jeg digger den iskalde sarkasmen din. Men igjen må jeg insistere på at jeg har disse kvaliteter og det er nettopp derfor jeg ikke skjønner hvor jeg feiler. Jeg begynner faktisk nå å lure på om jeg "eskalerer" (som DE kaller det) for dårlig... Resultat av en brainstorm med flere tenkende hoder og synspukter... Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Yes, du er for snill når det gjelder. Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Men igjen må jeg insistere på at jeg har disse kvaliteter og det er nettopp derfor jeg ikke skjønner hvor jeg feiler. Jeg begynner faktisk nå å lure på om jeg "eskalerer" (som DE kaller det) for dårlig... Resultat av en brainstorm med flere tenkende hoder og synspukter... Aura har ikke noe med "kvaliteter" å gjøre. Det stemmer kanskje at en mann med mange kvaliteter har større sannsynlighet for å sende en god aura, men i noen tilfeller(ditt blant annet?) så er ikke dette tilfellet. Du er på papiret en bra fyr, men du klarer ikke å formidle dette skikkelig til jenter. Det er derfor de ikke vil ha deg til slutt. Og det er slutten som betyr noe her. En holdningsforandring kan være gull verdt. Forandringer i holdninger forandrer også hele auraen din. Endret 22. oktober 2012 av Ruskeladd Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Bennya, du har fått veldig mange svar her. Hvorfor vil du ikke høre på oss? Hva er egentlig galt med å lære seg noen "pick up"-teknikker? Jeg kan lære deg en nå: Når dere kliner så fører du hånden hennes ned mot buksen din og lar henne kjenne på kuken din. Selvsagt på et sted hvor ikke så mange folk ser dere. Da blir hun mest sannsynlig enda mer kåt og du er et hakk nærmere å få henne med hjem Det er rett og slett fordi dere ikke overbeviser meg. Jeg skjønner selv når konfrontasjonen er korrekt for da begynner hjertet å slå litt fortere fordi man innser noe man har oversett en stund, og da nøler jeg ikke med å være ydmyk nok til å erkjenne det. For øvrig har jeg for lenge siden lest alt av PUA materiale så jeg er kjent med alt det der. Jeg synes mye av det er bullshit, og jeg ble faktisk bedre til sjekking da jeg sluttet å bruke det. Ble faktisk mye bedre da, men får fortsatt ikke damer jeg liker. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Hva om du liker konservativt kristne bibeljenter med skaut og langt skjørt? Du finner ikke dem på pubben etter kl 2 om natta. Hva ser du etter er spørsmålet. Endret 22. oktober 2012 av Norable Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Men igjen må jeg insistere på at jeg har disse kvaliteter og det er nettopp derfor jeg ikke skjønner hvor jeg feiler. Jeg begynner faktisk nå å lure på om jeg "eskalerer" (som DE kaller det) for dårlig... Resultat av en brainstorm med flere tenkende hoder og synspukter... Aura har ikke noe med "kvaliteter" å gjøre. Det stemmer kanskje at en mann med mange kvaliteter har større sannsynlighet for å sende en god aura, men i noen tilfeller(ditt blant annet?) så er ikke dette tilfellet. Du er på papiret en bra fyr, men du klarer ikke å formidle dette skikkelig til jenter. Det er derfor de ikke vil ha deg til slutt. Og det er slutten som betyr noe her. En holdningsforandring kan være gull verdt. Forandringer i holdninger forandrer også hele auraen din. Ok fortell meg nå om HVILKE holdninger jeg skal forandre som kommer til å få denne "auraen" min til å bli bedre. Norable: du er med igjen...jeg er kanskje snill når det gjelder...men ikke for snill. Husk det er ikke bare badboys som lykkes. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg melder meg av denne diskusjonen. Jeg har prøvd. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 For øvrig har jeg for lenge siden lest alt av PUA materiale så jeg er kjent med alt det der. Jeg synes mye av det er bullshit, og jeg ble faktisk bedre til sjekking da jeg sluttet å bruke det. Ble faktisk mye bedre da, men får fortsatt ikke damer jeg liker. Ok, da er det vel greit. Det er egentlig ikke mulig å hjelpe deg noe mere her. Noe du kan gjøre er å gå ut med noen fra miljøet(eller andre) som greier å se hva du gjør feil og be ham hjelpe deg. Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ok fortell meg nå om HVILKE holdninger jeg skal forandre som kommer til å få denne "auraen" min til å bli bedre. Vel, for det første slår du meg som en veldig defensiv person som nekter å ta til seg konstruktiv kritikk, selv når du søker det. Av erfaring så har defensive menn generelt dårlig drag på damer Men for å være litt mer seriøs: det er ikke så lett å vite hva du bør forandre på når man ikke kan SE deg i aksjon. Mitt tips er derfor enkelt: du må innse at du ikke er Guds gave til kvinnen, enkelt og greit fordi du ikke oppnår resultater, til tross for iherdige forsøk. Gi faen i at "dårligere" menn gjør det bedre enn deg. Når du har lært deg å innse at du er en bra fyr, samtidig som du ikke har verdens beste drag, så kan ting kanskje begynne å gradvis forandre seg. Fortsetter du i samme bane som nå, så vil frustrasjonen din bare smitte over. Jenter kommer til å plukke det opp med en gang. Jenter er flinke til slikt. Endret 22. oktober 2012 av Ruskeladd Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 For øvrig har jeg for lenge siden lest alt av PUA materiale så jeg er kjent med alt det der. Jeg synes mye av det er bullshit, og jeg ble faktisk bedre til sjekking da jeg sluttet å bruke det. Ble faktisk mye bedre da, men får fortsatt ikke damer jeg liker. Ok, da er det vel greit. Det er egentlig ikke mulig å hjelpe deg noe mere her. Noe du kan gjøre er å gå ut med noen fra miljøet(eller andre) som greier å se hva du gjør feil og be ham hjelpe deg. Det lyder da utrolig omstendig. Jeg frykter man ender opp sammen med et par PUA som får pult mindre enn man selv gjør og som er klin edru og legger strategier hele kvelden istedet for å nyte den. Jeg er ikke ute etter å bli noe sjekkemaskin. det er ikke sikkert jeg en gang kommer til å sjekke opp noen den kvelden. Gidder jo ikke det på måfå... Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Selvfølgelig er det man er det som betyr noe for jentene, ikke hva man sier. Klær forteller hva man er, det går også inn i fletta. Å prøve å gjøre et godt inntrykk tror ikke jeg er noen fordel (en TS-feil?). Man kan likesågodt gjøre det motsatte? Hva jentene vurderer er hva man er. Endret 22. oktober 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Ok fortell meg nå om HVILKE holdninger jeg skal forandre som kommer til å få denne "auraen" min til å bli bedre. Vel, for det første slår du meg som en veldig defensiv person som nekter å ta til seg konstruktiv kritikk, selv når du søker det. Av erfaring så har defensive menn generelt dårlig drag på damer Men for å være litt mer seriøs: det er ikke så lett å vite hva du bør forandre på når man ikke kan SE deg i aksjon. Mitt tips er derfor enkelt: du må innse at du ikke er Guds gave til kvinnen, enkelt og greit fordi du ikke oppnår resultater, til tross for iherdige forsøk. Gi faen i at "dårligere" menn gjør det bedre enn deg. Når du har lært deg å innse at du er en bra fyr, samtidig som du ikke har verdens beste drag, så kan ting kanskje begynne å gradvis forandre seg. Fortsetter du i samme bane som nå, så vil frustrasjonen din bare smitte over. Jenter kommer til å plukke det opp med en gang. Jenter er flinke til slikt. Nope, jeg er ikke defensiv. Jeg er bare kritisk inntil jeg er overbevist, noe jeg ikke er i noen som helst grad ennå. Igjen det med å kategorisere folk...defensive menn kan også ha draget...hvor får du faktaene dine fra. Jeg har jo innsett at jeg ikke er guds gave til damene for lenge siden. Jeg har bare ikke skjønt hvorfor. Frustrasjonen min er heldigvis kortvarig, og jeg var frustrert når jeg startet denne tråden, mens nå synes jeg dette bare blir morsommere...jeg har faktisk en slags selvironi i det hele, selv om jeg kanskje høres frustrert ut. Jeg vil så sykt gjerne at dere knuser meg i denne diskusjonen, men for at det skal skje må jeg bli overbevist. Jeg skjønner selvfølgelig hvis alle er lei av denne diskusjonen nå, men de som ikke er det har en egen fri vilje til å fortsette. Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja ok, så med andre ord: Det er ingenting feil med deg, og jenter blir stadig vekk våte og ville når de ser deg. Men ingen av dem vil ha deg til tross for dette. OK, da tror vi på det. Du er et unikt tilfelle som ingen kan forstå eller hjelpe. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Jo det må jo være en eller flere feil, men det er ikke at jeg er for snill eller ikke har aura eller noe av det folk har nevnt så langt. hahahaha Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Jo det må jo være en eller flere feil, men det er ikke at jeg er for snill eller ikke har aura eller noe av det folk har nevnt så langt. hahahaha Vet du hva feilen er? Hele deg. Du hadde allerede bestemt deg for at det ikke er noe feil med deg før du lagde denne tråden. Du tror innerst inne at det ikke er noe feil med deg, og du nekter å ta til deg noe folk her inne skriver. "Joda, der er jo noe feil med meg, men det er ingen som vet hva hehehehehe". Spar meg! Du høres ut som en pubertal og frustrert 17-åring som tror at verden tar feil og du tar rett. Klapp til deg selv og se på fakta: du klarer ikke tiltrekke deg jenter, selv om du tilsynelatende er en OK fyr. Du trenger ikke ha doktorgrad i psykologi for å innse at du rett og slett feiler med å TILTREKKE jenter. Det hjelper da for svarte ikke å ha en fin "CV" når du ikke klarer å overbevise noen om at du er verdt å satse på. Argh... Endret 22. oktober 2012 av Ruskeladd 1 Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg spør bare HVORFOR og HVA og hvis du ikke klarer å komme med et bedre svar enn at jeg skal være badboy og fikse auraen min osv., så er det bare ikke godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå