Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvis ikke gode samtaler - og med det mener jeg ikke samtaler om dype filosofiske ting, men heller der det oppstår en connection - fører noe sted, så vet ikke jeg. Det fører garantert ikke til senga, det er helt sikkert. TIl alteret, muligens. Fyfaen..jeg LER meg ihjel! Til altret? Igjen sort-hvitt tenking! Ok...hva sier du til en dame du møter ute som du synes er digg og vil ha sex med henne? IKKE siter the game nå. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 OG Ingen ved sine fulle/edru fem ville diskutert om de har utstråling eller ei (med mindre de var helt snøvlete, slik du aldri er) om de hadde det minste av den utstrålingen du snakker om... Det er mer sånn: "du er veldig snill og grei og veldig smart og tjener ganske mye og ser ikke ille ut og du oppfører deg bra og har plettfritt rulleblad og fin undulat og er snill med moren din og medlem i redd barna, men..." Men. It´s all in the but Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Niks! Har egentlig hørt flere ganger at jeg HAR nettopp denne utstrålingen du nevner. Beklager, men det har du neppe. Iallefal ikke overfor de jentene du har lyst på. Hvis du har denne utstrålingen som får jenters hjerte til å dunke fortere, så ville du ikke hatt et mislykket kjærlighetsliv. Denne "utstrålingen" er faktisk avgjørende for jenter. Hvis utstrålingen er der, så er det egentlig bare det logiske som kan stoppe deg. Med andre ord: Hvis du virkelig har god ustråling, så stemmer ikke det andre du har skrevet hittil. Da er det noe feil med måten du kommuniserer på eller hvordan du ser ut. Det er akkurat derfor jeg skriver det her. Jeg SKJØNNER IKKE hva jeg mangler. Og det gjør heller ikke vennene mine. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ok...hva sier du til en dame du møter ute som du synes er digg og vil ha sex med henne? IKKE siter the game nå. Jeg tror jeg ville holdt kjeften mest mulig, danset, hatt det gøy, flørtet, vært morsom. Ikke minst ville jeg holdt en god tone med veninnene. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 OG Ingen ved sine fulle/edru fem ville diskutert om de har utstråling eller ei (med mindre de var helt snøvlete, slik du aldri er) om de hadde det minste av den utstrålingen du snakker om... Det er mer sånn: "du er veldig snill og grei og veldig smart og tjener ganske mye og ser ikke ille ut og du oppfører deg bra og har plettfritt rulleblad og fin undulat og er snill med moren din og medlem i redd barna, men..." Men. It´s all in the but Men du pitchet ideen om at jeg ikke hadde utstråling, men jeg husker flere ganger i løpet av denne måneden hvor damer nettopp har kommentert på det. Og nok en gang må jeg si at jeg ikke er noe typisk "good guy" slik som du uttrykker det.... Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men du pitchet ideen om at jeg ikke hadde utstråling, men jeg husker flere ganger i løpet av denne måneden hvor damer nettopp har kommentert på det. Og nok en gang må jeg si at jeg ikke er noe typisk "good guy" slik som du uttrykker det.... Jeg kjenner en kriminell og narkoman. Han er verdens dårligste kjæresteemne (bla.a fordi han som regel er bak lås og slå). Han drar de råeste damene:) Synd å si det, men det er godt mulig du er mer good guy enn du tror. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Ok...hva sier du til en dame du møter ute som du synes er digg og vil ha sex med henne? IKKE siter the game nå. Jeg tror jeg ville holdt kjeften mest mulig, danset, hatt det gøy, flørtet, vært morsom. Ikke minst ville jeg holdt en god tone med veninnene. Men det er jo AKKURAT det jeg gjør. Tenker s[ vidt på å sjekke opp noen damer. Det tenker jeg først på morgenen etter og ofte tenker jeg på alle de damene jeg hadde sjans på men som det ikke ble noe av fordi hun ble for full, jeg begynte å snakke med noen andre og hun forsvant i mellomtiden, eksen hennes dukket opp og begynte å mase, hun ville kline men ikke ha sex, HUN sjekket meg opp, vi klinte og så ble det ikke noe mer og når jeg skrev til henne i ettertid fikk jeg ikke noe svar....wtf??? Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 men jeg husker flere ganger i løpet av denne måneden hvor damer nettopp har kommentert på det. Ord er fattige, dessverre... Resultat og handling er til syvende og sist det eneste som betyr noe. At damer SIER at du har utstråling er ikke det samme som at du HAR det. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 hun ville kline men ikke ha sex, HUN sjekket meg opp, vi klinte og så ble det ikke noe mer De jentene som kliner vil som regel ha sex også. Finn ut hvorfor i all verden du feiler der. Det er ikke fordi klininga suger. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Men du pitchet ideen om at jeg ikke hadde utstråling, men jeg husker flere ganger i løpet av denne måneden hvor damer nettopp har kommentert på det. Og nok en gang må jeg si at jeg ikke er noe typisk "good guy" slik som du uttrykker det.... Jeg kjenner en kriminell og narkoman. Han er verdens dårligste kjæresteemne (bla.a fordi han som regel er bak lås og slå). Han drar de råeste damene:) Synd å si det, men det er godt mulig du er mer good guy enn du tror. Kan godt hende men jeg kjenner en del good guys som er noen skikkelige pyser, og det stopper ikke dem. Poenget er at en normalt oppegående fyr hverken jævlig bad ass eller torferdelig snill burde kunne lykkes uten å legge til seg noe så pretensiøst som en badboy attitude. Jeg har prøvd akkurat det der i mine yngre dager og jeg kan ikke si at det funker. Du får bare dama til å bli usikker på dine intensjoner samtidig som du koser deg over at hun digger bad boy attituden din...men det betyr ikke at hun har lyst på deg. De eneste gangene det funker er hvis dama er litt bitchy og du setter henne på plass. Da kan hun plutselig få øynene litt opp for deg fordi du utfordrer henne. Da er det ikke sikkert det blir noe hanky-panky for det.... Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Det er jentene som ønsker å tilpasse seg, ikke at du tilpasser deg dem (det blir feil) Hva Hollywood formidler 100'vis av ganger - men vi overser det = hva som funker for "Bandidos" Kropp og klær er rett (ikke kommuniser at du er på jakt etter noe varig , men helt normal sex) Selvtillit og styrke - evnen til å vinne konfrontasjoner En slags karriere, ikke det omvendte ---------------------------------- = En vinner (Satt på spissen) Så medalje i karate er utmerket. Du er ikke redd noen, og hvis noen tøffer seg stirrer du vedkommede i senk eller provoserer så mye du kan (Schwarzenegger syndrom) ... og bryter alle reglene for hva som er tillatt .. tilslutt blir også dørvakta mishandlet. Dårlig PR = god PR, nå vet de at kropp, selvtillit og styrke er ok Endret 22. oktober 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kan godt hende men jeg kjenner en del good guys som er noen skikkelige pyser, og det stopper ikke dem. Poenget er at en normalt oppegående fyr hverken jævlig bad ass eller torferdelig snill burde kunne lykkes uten å legge til seg noe så pretensiøst som en badboy attitude. Jeg har prøvd akkurat det der i mine yngre dager og jeg kan ikke si at det funker. Du får bare dama til å bli usikker på dine intensjoner samtidig som du koser deg over at hun digger bad boy attituden din...men det betyr ikke at hun har lyst på deg. De eneste gangene det funker er hvis dama er litt bitchy og du setter henne på plass. Da kan hun plutselig få øynene litt opp for deg fordi du utfordrer henne. Da er det ikke sikkert det blir noe hanky-panky for det.... Tror ikke du skjønner bæret av hva det vil si å være badguy. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 men jeg husker flere ganger i løpet av denne måneden hvor damer nettopp har kommentert på det. Ord er fattige, dessverre... Resultat og handling er til syvende og sist det eneste som betyr noe. At damer SIER at du har utstråling er ikke det samme som at du HAR det. Hahaha...men da forstår jeg ikke hvorfor noen skulle komme bort til deg og si nettopp de ordene "du har utsråling/ et flott smil" - noe jeg hører veldig ofte. De kunne sagt så mye annet hvis de ikke MENTE akkurat det. Dessuten tror jeg ikke damer flyr rundt og deler ut falske komplimenter...det hører nok mer til mannerasen. Men men...keep it coming folkens. Fortsett å utfordre! Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Kan godt hende men jeg kjenner en del good guys som er noen skikkelige pyser, og det stopper ikke dem. Poenget er at en normalt oppegående fyr hverken jævlig bad ass eller torferdelig snill burde kunne lykkes uten å legge til seg noe så pretensiøst som en badboy attitude. Jeg har prøvd akkurat det der i mine yngre dager og jeg kan ikke si at det funker. Du får bare dama til å bli usikker på dine intensjoner samtidig som du koser deg over at hun digger bad boy attituden din...men det betyr ikke at hun har lyst på deg. De eneste gangene det funker er hvis dama er litt bitchy og du setter henne på plass. Da kan hun plutselig få øynene litt opp for deg fordi du utfordrer henne. Da er det ikke sikkert det blir noe hanky-panky for det.... Tror ikke du skjønner bæret av hva det vil si å være badguy. Ok så forklar det for meg. Hva er en bad guy? Du som kan dette... Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Bennya; kan du sette ord på hva du søker? Jeg syns det virker som om du har gode kort, men at du spiller de feil. Blir som å fiske etter grønnsaker i havet. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 men jeg husker flere ganger i løpet av denne måneden hvor damer nettopp har kommentert på det. Ord er fattige, dessverre... Resultat og handling er til syvende og sist det eneste som betyr noe. At damer SIER at du har utstråling er ikke det samme som at du HAR det. Hahaha...men da forstår jeg ikke hvorfor noen skulle komme bort til deg og si nettopp de ordene "du har utsråling/ et flott smil" - noe jeg hører veldig ofte. De kunne sagt så mye annet hvis de ikke MENTE akkurat det. Dessuten tror jeg ikke damer flyr rundt og deler ut falske komplimenter...det hører nok mer til mannerasen. Men men...keep it coming folkens. Fortsett å utfordre! Det er ikke det at jeg er kynisk, men de fattige får da faen tjene sine egne penger. Det er ikke det at jeg er rasist, men negre er noen jævler. Deter ikke det at du er teit, du er snill og grei og har utstråling og et flott smil, men (du er jo en sjenert, godsnilll mammagutt) Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hahaha...men da forstår jeg ikke hvorfor noen skulle komme bort til deg og si nettopp de ordene "du har utsråling/ et flott smil" - noe jeg hører veldig ofte. De kunne sagt så mye annet hvis de ikke MENTE akkurat det. Dessuten tror jeg ikke damer flyr rundt og deler ut falske komplimenter...det hører nok mer til mannerasen. Men men...keep it coming folkens. Fortsett å utfordre! Jeg tror vi snakker om forskjellige ting her. Det jeg mener med aura(eller utstråling som du kaller det) er den følelsen som gjør jenter våte i skrittet. Det som gjør at jenter føler seg tiltrukket av deg. Den fullstendig ulogiske følelsen som ikke lar seg forklare. Tror du virkelig at jenter føler dette for deg, men fortsatt ikke vil være med deg? Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 NothingForever: Jeg søker bare en dame med både personlighet og et utseende jeg blir tiltrukket av - nok til at jeg ikke går derfra søndag morgen og tenker "fyfaen aldrig igjen" eller kanskje enda verre...hun er ikke så fin men hun er kul nok å holde meg opptatt inntil jeg finner noen bedre Norable: du mistet meg helt nå spesielt med den neger-kommentaren din etterfulgt av kallenavn... Ruskeladd: jeg tror de har denne følelsen, men at jeg eller tilfeldighetene klarer å fucke det opp på en eller annen måte hver gang. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ruskeladd Aura er rett og slett en kombinasjon av alt. Utseende, kroppsspråk, stemme, bevegelsesmønstre, lukt, smil, hvordan du prater med andre, hvordan du forholder deg til andre, hvordan du "ser ut" i forhold til andre... Det lar seg ikke forklare så lett, dessverre. I noen tilfeller kan en forandring i holdninger være nok til at ting bare magisk snur seg. Wikipedia Til tross for sterke følelser som karismatiske mennesker ofte fremkaller hos andre, viser karismatiske mennesker selv ofte uvanlig beherskelse, ro, trygghet, selvsikkerhet, dominans, autoritet og fokus, og har bortimot alltid en særdeles god kommunikasjon eller taleferdigheter som kanskje overskygger for andre personlige mangler. Jeg tror vi bare forenkler alt sammen til "taleferdigheter". Stemmen uttrykker usikkerhet såvel som det motsatte. Her er forskjellene gigantiske, språket røper oss alle. Uansett dialekt kan man ha perfekt beherskelse (som dem i programmet Løvebakken / Mia Gundersen) eller være dårlige - som farmasøyt Ben (vokalene er nesten borte) http://www.youtube.c...?v=xlG3HOM9F9Q. Dette er vanskelig å endre på. De som behersker det verbale får gjerne selvtillit i massevis. Jeg er betenkt på at man skal fokusere på hva som er vanskelig å gjøre noe med. Schwarzenegger har beskjedne verbale ferdigheter. Man får selvtillit av mye mere enn verbale ferdigheter. Denne selvtilliten er i seg selv ikke-verbal kommunikasjon = "aura" Endret 22. oktober 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Norable: du mistet meg helt nå spesielt med den neger-kommentaren din etterfulgt av kallenavn... Det var en illustrasjon på at man mer enn ofte sier det motsatte av det man mener, for å hinte om hva man egentlig sier. Jeg brukte ganske vanlige eksempler. Så det burde være forståelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå