Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Godt sagt, men Chatrine... Hvilken sjekkearena vil du anbefale? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 For øvrig synes jeg Spartapus har kommet med det mest realistiske rådet, selv om jeg allerede har tenkt på at det kan være tilfeldighetene. Da har jeg i tilfelle jævlig uflaks, noe som er vanskelig å godta når så mange andre har flaks hele tiden. Ja, det er utrolig vanskelig å godta i alle sammenhenger, men virkeligheten er sånn at tilfeldigheter utenfor vår kontroll i stor grad avgjør hvordan du lykkes på alle arenaer, enten det er snakk om forhold, jobb, økonomi eller bare det å ha god helse. En av de største løgnene som selges i Vesten er dette med at man skaper sin egen lykke. Men så skal man jo også leve fra dag til dag, og man kan velge å fokusere på de områdene der man har hatt uflaks og bli veldig negativ, men det er bare kontraproduktivt. Det er bittert å ha uflaks uansett hvilket område av livet det gjelder, men man er nødt til å se på sluttsummen. Jeg vil heller ha uflaks i kjærlighet enn med helse f.eks. Selv møtte jeg en jente jeg hadde god kjemi med for første gang i fjor sommer, i en alder av 27, ved en ren tilfeldighet. Før det hadde jeg aldri opplevd å virkelig være på bølgelengde med en kjæreste, og hvis jeg ikke tilfeldigvis hadde oppholdt meg i et chatroom som jeg kun unntaksvis besøkte på en helt bestemt kveld så ville jeg aldri møtt henne. Marginene er så hårfine og jeg tenker at mange av våre potensielt beste livspartnere farer rett forbi oss på denne måten hele tiden og at mange av oss til slutt ender opp i forhold vi bare halvveis trives med resten av livet. 1 Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Norable: nå ser du også ganske sort-hvitt på det. Kone? Seriøs? Alle damene som er ute har bad-boy radar? Come on... Jeg ser bare etter en dame jeg er villig til å treffe flere enn bare en gang...hvis hun er fin og god vil man jo det. Det behøver ikke bli noe seriøst ut av det med mindre det utvikler seg naturlig. Jeg tror ikke alle damene som går på byen er badboy-sluts. Det er det som er problemet i dag...folk TROR at det er enten eller....at alle de kule badboysa stikker av med damene mens alle de kjipe pinglete good-guysa mens det i virkeligheten finnes mange snille menn som er like kule som en hvem som helst badboy. Synes derfor arguementet er tynt sitert fra en eller annen PUA bok. Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Prøv, skift holdning, la seriøsiteten bli liggende hjemme og lek deg gjennom kvelden med jentene som underholdning. Jeg lover deg at det kommer til å fungere ypperlig. Gi det et par forsøk. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Og igjen takk til Spartapus som er den mest realistiske av dere Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Skjebnetro. Endret 24. oktober 2012 av Norable Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Prøv, skift holdning, la seriøsiteten bli liggende hjemme og lek deg gjennom kvelden med jentene som underholdning. Jeg lover deg at det kommer til å fungere ypperlig. Gi det et par forsøk. Det er AKKURAT det jeg har gjort de to siste år...bare at det er først nå jeg er så jævlig oppgiit over det at jeg går på et forum og deler det med andre. Ikke tro at jeg går på byen og jakter på damer. Jeg har det alltid dritmoro på byen jeg, men det er bare en new-age myte at det bringer deg noe... Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 og jeg har mange gode og naturlige samtaler med forskjellige damer. Jeg kan ikke si jeg drar ut for å jakte for jeg verdsetter en naturlig progresjon, men den kjemien som er nødvendig oppstår aldri. Dette er feilen din. Lange samtaler kan man ha med hvem som helst, bestemor eller naboen. Det er sparks og spenning og tingling nedentil de vil ha. Dra med deg dama hjem. Ha et tomannsnachspiel uten no mer om det er det du vil, greit, da skuffer du, men ikke la de henge igjen på byen alene. Da blir du bare: "møtte en koselig fyr i helga, ble ikke noe mer da, han hadde vel dame.. mannfolk" 2 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg mener nå fortsatt at det er noe du gjør feil... Men ettersom det ikke er så åpenbart her inne, så er det nesten umulig å vite hva det er uten å faktisk se deg i aksjon. Nå er forøvrig ikke samliv og relasjoner basert på logikk, så det nytter ikke å bare se på din situasjon fra et 100% logisk perspektiv. Selv om det finnes styggere, fattigere, dummere og mindre sjarmerende menn enn deg der ute som drar damer, så betyr det ikke at du automatisk skal få noe minst like bra eller bedre. Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg mener nå fortsatt at det er noe du gjør feil... Men ettersom det ikke er så åpenbart her inne, så er det nesten umulig å vite hva det er uten å faktisk se deg i aksjon. Nå er forøvrig ikke samliv og relasjoner basert på logikk, så det nytter ikke å bare se på din situasjon fra et 100% logisk perspektiv. Selv om det finnes styggere, fattigere, dummere og mindre sjarmerende menn enn deg der ute som drar damer, så betyr det ikke at du automatisk skal få noe minst like bra eller bedre. Det stemmer nok, men hvorfor skal man også gjøre alt riktig hver gang? Det kan umulig være at jeg gjør alt feil i hvertfall. Tror heller ikke jeg gjør MYE feil, for det hadde i det minste vært lett å se. Hvis det ikke ligger en logisk forklaring til, hvordan kan det så evt. forklares? Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Hvis det ikke ligger en logisk forklaring til, hvordan kan det så evt. forklares? Karisma/aura... De jentene du vil ha, vil av en eller annen grunn ikke ha deg. Du slår dem ikke som et godt kjærestematerialle, selv om du logisk sett kanskje er det. De finner ikke din "aura" attraktiv, selv om du på arket ikke er en dårlig kandidat. For at et godt forhold skal kunne oppstå, så må både logikk og "aura" klikke. De fleste jenter bestemmer seg i løpet av få sekunder om hvorvidt du er attraktiv eller ei. Det handler jo også om utseende selvsagt, men auraen er minst like viktig. Aura er rett og slett en kombinasjon av alt. Utseende, kroppsspråk, stemme, bevegelsesmønstre, lukt, smil, hvordan du prater med andre, hvordan du forholder deg til andre, hvordan du "ser ut" i forhold til andre... Det lar seg ikke forklare så lett, dessverre. I noen tilfeller kan en forandring i holdninger være nok til at ting bare magisk snur seg. Jeg er en fattig student, jeg er ikke spesielt stilful, ei heller utpreget kjekk. Du ser meg sjeldent være "center of attention", og jeg oser heller ikke selvtillit. Til tross for dette, har jeg aldri hatt problemer med jenter. Jeg er overbevist over at det er min aura(kroppsspråk?) som vipper ting i min favør. Jeg er rolig og likegyldig, samtidig som at jeg er fornøyd med meg selv og livet mitt, uten at jeg ser noen grunn tl å skrike det ut til verden. I tillegg er jeg ikke redd for øyekontakt eller smiling. Alt dette smitter veldig over på jenter. Endret 22. oktober 2012 av Ruskeladd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Norske jenter er kresne og kravstore. Verre er det ikke. Å være kynisk er det som funker best i Norge. Det verste man kan gjøre i Norge er å være seg selv, og ja: Flertallet av norske JENTER er mest ute etter å få seg et ligg eller 15. (Mer eller mindre) gode samtaler har de med venninnene. Anonym poster: ab745d51b9f7874c495b89e01eb20122 Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Flertallet av norske JENTER er mest ute etter å få seg et ligg eller 15 Korrekt. For de som vil spille og skjønner spillet er det nok å ta av. En av de styggeste mennene jeg kjenner var den største rundbrenneren, men karma, det hadde han. Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) ... Endret 22. oktober 2012 av blackcom Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Siste taler har nok vært i gamet Lenke til kommentar
Bennya Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ruskeladd: Niks! Har egentlig hørt flere ganger at jeg HAR nettopp denne utstrålingen du nevner. Saken er at de finner den tiltrekkende, men det stopper kort etter det. Hvis ikke gode samtaler - og med det mener jeg ikke samtaler om dype filosofiske ting, men heller der det oppstår en connection - fører noe sted, så vet ikke jeg. Da kan man jo gjøre og si hva som helst, uten at det har noe å si for sluttresultatet. Endret 22. oktober 2012 av Bennya Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hvis ikke gode samtaler - og med det mener jeg ikke samtaler om dype filosofiske ting, men heller der det oppstår en connection - fører noe sted, så vet ikke jeg. Det fører garantert ikke til senga, det er helt sikkert. TIl alteret, muligens. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Nå er det vel ikke meninga at alle skal få til disse greiene her heller. Noen har draget, andre ikke. Ta meg selv som eksempel. Jeg har ikke draget i det hele tatt (da mener jeg 0%). Ironisk nok tror alle som ikke er i målgruppa (jenter på litt over 20) at jeg har det. *Confused* Lenke til kommentar
Norable Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Nå er det vel ikke meninga at alle skal få til disse greiene her heller. Noen har draget, andre ikke. Ta meg selv som eksempel. Jeg har ikke draget i det hele tatt (da mener jeg 0%). Ironisk nok tror alle som ikke er i målgruppa (jenter på litt over 20) at jeg har det. *Confused* Nja, man ser jo en tendens til gjenbruk av mannfolk, førtiåringer som får seg ny familie med en i tyveårene etc. Det er jo ikke gunstig. Da ender noen opp med Darwin. Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Niks! Har egentlig hørt flere ganger at jeg HAR nettopp denne utstrålingen du nevner. Beklager, men det har du neppe. Iallefal ikke overfor de jentene du har lyst på. Hvis du har denne utstrålingen som får jenters hjerte til å dunke fortere, så ville du ikke hatt et mislykket kjærlighetsliv. Denne "utstrålingen" er faktisk avgjørende for jenter. Hvis utstrålingen er der, så er det egentlig bare det logiske som kan stoppe deg. Med andre ord: Hvis du virkelig har god ustråling, så stemmer ikke det andre du har skrevet hittil. Da er det noe feil med måten du kommuniserer på eller hvordan du ser ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå