Bennya Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg skal være ærlig, selv om det er litt tabu, men jeg har aldrig hatt noe særlig drag på damene. Fortsatt i dag som jeg fyller 29 tror jeg ikke det er noe jeg har misforstått som alle andre forstår. Det er bare sånn det er. Mitt liv, min skjebne. Jeg har overkommet vonde perioder i livet mitt, disiplinert meg selv, bekjempet indre demoner, lært og se virkeligheten i øynene og gjort store og små tabber som til sist modnet meg fra gutt til mann. Jeg har mange gode kvaliteter og er veldig entusiastisk, har en kjapp og sprudlende humor, en smittende latter, en nesten magisk form for empati og stor selvinnsikt. Jeg er godt utdannet og har en dritbra jobb jeg trives i. Utseendemessig er jeg ikke noe prettyboy, men er fornøyd med utseendet. Har masse gode venner som setter pris på mitt selskap. På tross av alt dette, er jeg totalt mislykket i kjærlighetslivet. Det betyr ikke at jeg aldrig har følge med damer eller at det aldrig er noe interesse for meg. Jeg har hatt fire kjærester i livet, og kun to av dem har jeg vært forelsket i. De to andre var jeg sammen med fordi jeg ikke ville være alene. Det har faktisk hendt at jeg har blitt sjekket opp av noen veldig flotte damer litt ut av det blå også. Men det har aldrig blitt noe seriøst ut av noe. Jeg har enten klart å rote det til selv eller så har skjebnen sørget for å stoppe det. Jeg er ute hver eneste helg gjerne fredag og lørdag, og jeg har mange gode og naturlige samtaler med forskjellige damer. Jeg kan ikke si jeg drar ut for å jakte for jeg verdsetter en naturlig progresjon, men den kjemien som er nødvendig oppstår aldri. Jeg har til denne dag ikke klart å gjøre meg selv klok på hva dette skyldes, og den gjør meg veldig ensom til tider. Jeg har forsøkt nettdating men er enda dårligere til det. På nettsamfunnet Møteplassen får jeg bare besøk av damer jeg synes er uattraktive, uten at jeg er spesielt kresen. Sist gang jeg sjekket inn der, hadde jeg fått besøk