Anonym58508583 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Hei!Jeg trenger kritikk av mitt innloggingssystem på min webside.Websiden er;http://XXXXXXXXXXXXX og passordet er "hello" (midlertidig!!) Lets go~~ Endret 21. august 2016 av Anonym58508583 Lenke til kommentar
etse Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det føltes utrolig merkelig å ha noen klistret helt oppe i venstre hjørne. Merker at øynene ikke er vant til å se der. Kanskje forskyve tingene litt med padding? Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Det føltes utrolig merkelig å ha noen klistret helt oppe i venstre hjørne. Merker at øynene ikke er vant til å se der. Kanskje forskyve tingene litt med padding? Kan midtstillt være en idè? Hvordan kan det gjøres enklest mulig? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det føltes utrolig merkelig å ha noen klistret helt oppe i venstre hjørne. Merker at øynene ikke er vant til å se der. Kanskje forskyve tingene litt med padding? Kan midtstillt være en idè? Hvordan kan det gjøres enklest mulig? Plasser det i en "div"-boks og plasser den slik du ønsker. Jeg personlig liker å midtstille alt da det tilpasser seg best når det anngår forskjellige oppløsninger og skjermstørrelser. -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå