Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dødelige vesker?

Klossmajoren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-258540-0-41577000-1350901675_thumb.jpeg

Neida, men ikke prøv å ta livet ditt med en form for væske (eller selvmord i det hele tatt!) det er helt forj*vlig, enten så vil du etse opp kroppen din innvendig (tenk deg smertene) eller så vil du bli paralysert (som ved overdose av morfin) og du klarer ikke å bevege deg, men er fortsatt bevisst. Så du vil bare ligge og vente til du dør -med enorme smerter, se for deg en elefant som sitter på brystet ditt. Og bare å få ned sånne stoffer er i seg selv forferdelig, ettersom at de har stoffer i seg som gjør at du brekker det opp eller kaster opp med en gang.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Selvom man på diskusjon.no kan diskutere generelle aspekter vedrørende selvmord, ønsker vi ikke å gå i detalj på ulike selvmordsmetoder. Jeg ber alle brukere vennligst respektere dette. Tenk over at slik informasjon lett kan medvirke til å sette andre liv i fare.

Dersom dette er noe trådstarter vurderer serriøst, vil jeg anbefale deg på det sterkeste å oppsøke proffesjonell hjelp. Jeg supplerer gjerne med litt flere kontaktmuligheter:

Kontaktinformasjon i nødstilfeller
Krisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97.)
Andre aktuelle linker:
Truende selvmord. Hva gjør du?
Vil sensurere selvmord-sider.
Vil ikke fortie selvmord
Selvmord, internett og media
En siktet for skoletrusler

Enkelte innlegg er slettet.
Tilbakemeldinger/reaksjon på moderering er ønsket, og tas på PM. :)

Mvh. r2d290
-Moderator Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...