Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc restarter i spill, lyd forsvinner.

Anbefalte innlegg

Hei,

Bygget meg en pc for en stund siden, har hatt små problemer med den fra starten.

Lyden forsvinner plutselig helt, installerer drivere på nytt så funker det igjen, blitt gjort endel ganger!

Nå har den begynt å restarte//går i blåskjerm når jeg går inne på spill.

Bruker en liten evighet for å komme inn på windows.

Lurer på om jeg har installert feil ram, å om skjermkortet mitt kan stå i det hovedkortet jeg har?

Hva må gjøres/kjøpes for å få det til å funke?

Takker veldig for hjelpa.

Oppsettet mitt:

Hovedkort

Skjermkort

Prossesor

Ram

Strømforsyning

Endret av XttrA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Om du har W7 som op, så kan du jo kikke inn på egenskaper i kontrollpanel. Når du ser etter, så skal altså ditt grafikk kort stå oppført der. Hvis ikke, så har du ikke gjennomført installasjonen rett. Da må du gå inn i Bios og sette dette opp riktig. Merke, hake av på de rette stedene for ditt grafikk kort.

Gå også inn på handlingssenter og kjør en feilsjekk der. En masse nyttig info kommer opp bare ved et tastetrykk.

Men du bør også få kjørt en skikkelig virus sjekk. Og da vil jeg anbefale deg å fjerne norman og andre virusprogrammer. Installer windows essentials- hvis du har windows plattform.

Maskinen blir mye friskere. Og en ting til, fjern ask og alt rasket som finnes som vedlegg på nettleseren explorer. Benytt kun nettleser uten alle dikkedarier. Disse stjeler som kjent masse kraft fra maskinen, og er bare tid-heft. Mozilla er en ok nettleser. (Firefox)

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...