ssiiljee Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Stabbur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Veldig bra dette! Flott ljos og meget god eksponering. Gjer seg svært godt i svart-kvit. Linjene i biletet skapar ein fin djupneverknad. Dette likte eg svært godt. Lenke til kommentar
ssiiljee Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Veldig bra dette! Flott ljos og meget god eksponering. Gjer seg svært godt i svart-kvit. Linjene i biletet skapar ein fin djupneverknad.Dette likte eg svært godt. Tusen takk! Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ett godt eksponert og komponert bilde. Etterbehandlingen gir det ett litt "spooky" uttrykk, med assosiasjoner til skrekkfilmer o.l. Sånt liker jeg. Lenke til kommentar
ssiiljee Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ett godt eksponert og komponert bilde. Etterbehandlingen gir det ett litt "spooky" uttrykk, med assosiasjoner til skrekkfilmer o.l. Sånt liker jeg. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg