Nilsen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fikk du med deg alt som skjedde? Dette er ukas beste saker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Prøver dere å dra inn litt ekstra penger ved å lage en artikkel hvor dere linker til andre artikler? Tar meg kortere tid å scrolle litt ned på forsiden enn å trykke meg inn på artikkelen for å se alle artiklene denne uken. Lenke til kommentar
userman Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dette likte jeg. Relativt bra kvalitet på artiklene denne uken 3 Lenke til kommentar
0.999... = 1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Prøver dere å dra inn litt ekstra penger ved å lage en artikkel hvor dere linker til andre artikler? Tar meg kortere tid å scrolle litt ned på forsiden enn å trykke meg inn på artikkelen for å se alle artiklene denne uken. Jeg tror heller dette er relatert til en artikkel ikke nevnt her, "Vi er på flyttefot". Siden de ikke har tid til å skrive like mange nye artikler denne helga, lager de i stedet en samleartikkel. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Denne ukas oppgulp. Blir jo dårligere og dårligere for kvar måned som går. Før blei jo sida sjekka fleire ganger daglig, no held det anna kvar dag, og da ser man at det ikkje er noke intresangt og lese ein gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå