smort1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Kystlandskap! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Flott perspektiv, skarpt og fint, godt valg av utsnitt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Flott perspektiv, skarpt og fint, godt valg av utsnitt TAkker, Slettamann! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Flott motiv du viser her. Hvilken strand; så langgrunn at vannet vel blir brukbart for bading de varmeste sommerdager.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Flott motiv du viser her.Hvilken strand; så langgrunn at vannet vel blir brukbart for bading de varmeste sommerdager.. Takker, Trond Olav! Ja, dette er nok den fineste badestranden vi har på våre kanter.... (bare synd det sjeldent er mer enn 15-16°C i sjøen) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ja dette var et flott sted og utmerket avbildet. Jeg sitter litt med en nyskjerrighet hva som er lenger til venstre -en fortsettelse liksom. Du har jo vært der - ikke jeg så da gjør du vel det riktige valg. Heller litt til høyre ser det ut som. HG Kværrulant Endret 21. oktober 2012 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Ja dette var et flott sted og utmerket avbildet. Jeg sitter litt med en nyskjerrighet hva som er lenger til venstre -en fortsettelse liksom. Du har jo vært der - ikke jeg så da gjør du vel det riktige valg. Heller litt til høyre ser det ut som.HGKværrulant Takker, Harald! Til ve. er det videre ut langs kyststien, mellom bakkar og berg utmed havet! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Flott kystlandskap med god beskrivelse hr Mortensen og ønsker deg en fortsatt flott vecka. Mvh hr Olsson snart....... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Flott kystlandskap med god beskrivelse hr Mortensen og ønsker deg en fortsatt flott vecka. Mvh hr Olsson snart....... Takker, Leif! Ikke lenge til jul nå nei, og her er det meldt snø til helga..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg