Gå til innhold

Javaspill og ringetoner til T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om sider som har ringetoner og spill som utnytter teknologien i Ericsson T610?

 

takk!

MyT610.com er en veldig bra side som har mange spill, midi-ringetoner, bilder, themes, software osv...

 

Anbefalles! Alt er gratis og jeg har lasta ned masse til min t610 derfra...

 

Bare skaff deg IR, datakabel eller bt. så instalerer du programvare fra CD'en som følger med og så kommer t610 opp som et lite ikon automatisk. Dobbelt klikk på det og du kan sende og mota filer. Last også ned Floats Mobile Agent, så kan du kopiere inn meldinger og kontakter og ha backup av det samtidig som du har et arkiv over alle meldinger :D

 

I tillegg burde du også laste ned Nokia Multimediaplayer så du kan spille av talememmo-filer. Kult og ta opp under samtaler og ellers. Som du vet lagres optakene i "Mine Lyder". Bare trykk på mer > send > ogs å IR eller BT. Så er det bare å godta filen på PC'en som skal mota den, og så kan du spille av opptaket på PC'en! (og dermed slette det fra mobilen så det ikke bruker opp plass....)

 

Eventuelt kan du bare konvertere de til WAV med amr to wave converter.

 

Et annet bra program er psm player v 3.80. Jeg bruker det til å høre på ringetoner jeg selv har laget i melodi-dj.

 

Hva mener du med å utnytte teknologien i T610? Jeg vil kalle disse tingene mer for underholdning. eller den har jo 32-kanalers polyfoniske ringetoner, bra skjerm og java så sånn sett utnytter man jo teknologien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...