Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen sliter med og spille youtube filmer, vg-nett filmer osv?


Anbefalte innlegg

Min laptop har vel gjort det mer eller mindre ganske lenge.

Mener og huske den tidvis var slik før jeg installerte reinstallerte win7.

 

Youtube filmer, vg-nett, dagbladet osv, hakker ofte en del under avspilling..

Har kjørt virus scan og alt det der, og ingen problemer er funnet.

 

Ellers fungerer pcen ganske greit, bare under en så enkel oppgave som å spille av vg repotasjer, youtube filmer osv slik den sliter med..

Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet, men jeg kjører Win xp, 64 bit..

 

Har ikke funnet ut hvorfor, men tror det kan ha noe med programvaret å gjøre.. På vlc krasjer pc ofte, og med noe typer nettvideoer, ellers er det hakking på noe nettvideoer, bl. annet nrk.no, vg, youtube ++

 

Lokale video prøvde jeg med Nero show time.. der har jeg ennå ikke hatt problemer..

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med og kjøre flight simulator, need for speed osv men nettfilmer og filmer i full HD vil den ikke..

 

Dette uansett hvilken avspiller jeg bruker eller nettleser, chrome, opera, explorer, firefox osv..

 

Ja, det ser dessverre ut for at deres problemer er relatert til nettverket- mulig dere må prøve etter at rampen har gått til køys, da er det som kjent mindre trafikk. Problemet er jo hvis du benytter US nettverk, så kan det nok bli tregt.

 

Men bare prøv nå kl 00 i kveld, så får du se om det er samme nøa å se på Nrk eller Vg video.

 

 

BmOnline

Lenke til kommentar

Og du har vært inne på støm alternativer og sett at det ikke kjører på minimum?

 

Velg maximum strøm om du har stasjonær pc-. Du kan også gå inn på catalyst og sjekke der at den ikke går i "slow motion". Prosessoren.- skru farta på max.

 

Når dette er gjort- og det fortsatt lagger- da er det noe feil med oppsettet, eventuelt drivere.

 

Om ikke det hjelper, så ville jeg kjøre en mem sjekk i kontrollpanel/Administrative verktøy/windows memsjekk. Og til slutt øke til større memory- om de er for små?

 

Sjekk hvor stor sidevekslingsfila er? Det gjør du i system.

 

 

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...