sparco1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei. Litt snodig problem som har dukket opp hos meg. Jeg bruker prosjektor med HDMI kabel i pc'n og det har aldri vært noe problem. Men etter at jegh kjøpte meg en helt ny HDD (helt lik som jeg har fra før av) så vil ikke den vises i : Min datamarskin. Noen ganger dukker den opp,men etter 2-3 ganger som pcen har vært skrudd av så er den borte igjen. Den ligger i BIOS og den er aktivert. Hvis jeg bytter skjerm over til en helt vanlig CRT kobling,så dukker den opp!!? Litt rotete forklart kanskje men i korte trekk så virker det som at den nye disken ikke er kompitabel med hdmi. Selv om jeg bruker en helt lik disk til windows 7 64bit. Noen som har en fornuftig forklaring? Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Du forteller ingenting om hva slags hdd du har, er det en ssd kan du jo sjekke om du har siste firmware, og eventuelt oppdatere denne. Mitt hotteste tips ville vel vær å dobbelsjekke om kablene sitter godt.... Lenke til kommentar
sparco1 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Det beklager jeg selvfølgelig at jeg glemte og nevne. Det er en Western Digital VelociRaptor 250GB S-ATA. Har sikkert sjekket og dobbelt sjekket kontakter sikkert 4-5 ganger. Har også ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 hovedkort med 6gb sata utganger. HDD er koblet til 6gb utgang (grå) med riktig sata kabel. I BIOS så står den på AHCI mode i sata config. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis du høyreklikker på HD i min datamaskin når du ser den, høyreklikk velg egenskaper, så verktøy og kjør. BmOnline Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har du prøvd å forandre til ide mode i bios eventuelt byttet sata utgang? Lenke til kommentar
sparco1 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Har prøvd og bytte sata utganger og også sette den i ide. Fortsatt ingen forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå