VH97 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei. Jeg ønsker å kjøpe meg et eget domene, for så å lage eg en personlig epost. Men jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvor den billigste plassen er, og jeg vil helst ha en norsk bedrift. Jeg har mottatt et VISA gavekort med 400,- på, så jeg ønsker å bruke dette på det, men ønsker også den billigste plassen å kjøpe det. Og det må gå an å kjøpe det med VISA gavekort. Jeg har sett litt på one.com, siden man får 80,- tilbake dersom man bruker noe som heter kickback.no. Takker for svar .. ;-) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg bruker one.com og er fornøyd. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 +1 til tråden over. Har brukt one.com noen år nå, og har aldri hatt noen problemer. Er en chattjeneste der som er åpen 24/7 dersom man skulle oppleve noe. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Men jeg lurer også på om man får eposten med en gang eller om man må vente litt eller gjøre noe selv? :-) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Du oppretter den selv via kontrollpanelet på one.com Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Okei. Takk for svar. Skal vurdere dette i løpet av dagen eller uken. Ett siste spørsmål forresten som jeg glemte over, og det er hvordan betalingen skjedde. Om du tror det vil gå an med visa gavekort som lan brukes på nett eller ikke. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Av norske selskaper, så kan jeg anbefale Domeneshop. Jeg har selv hatt en rekke domener registrert hos dem over flere år, under toppnivådomenene .no, .net og .com. De har vært lenge i gamet, har svært mange norske kunder og et godt grensesnitt for administrering av domener. Naturligvis dyrere enn en del utenlandske registrarer når det kommer til .com og kompani, men så lenge det er snakk om ett domene så er det jo ganske likegyldig for de fleste om det er noen få tiere dyrere i året. Og de har en fin rabattordning for de som skal ha mange. For personlig e-post, så bruker jeg Domeneshop som registrar og Google som e-postleverandør. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Bruker google til epost, men eg køyre min eigen DNS server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå