Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trnger hjelp med lyd til Webcam....

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en PC uten webcam, men med innebygd mikrofon, jeg liker å chatte med folk, så jeg har kjøpt meg en ekster webcam. Men da hører bare folk meg, men ikke jeg dem... :( Er det noen som vet noe om hvorfor, eller om jeg må forandre noen instillinger på PCen?? (: jeg har sjekka Lyd på PCen, men vet heller ikke helt hva alt skal stå på... Noen som kan hjelpe??

Takk for alle svar :)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Sikker på at det ikke er hos hos dem problemet ligger? Hvilket program bruker du? Ellers så kan du trykke på høytalerikonet på oppgavelinjen, trykk mixer, og sjekk om du har dempet noen av programmene via windows

Jeg er ganske sikker, siden har prøvd hos 3 venner på både face og skype, men alle har samme problem, jeg hører ikke dem, men de meg... ://

Hva mener du med programm?

ja, skal det når jeg komer hjem. Men både PCen og camen opfatter lyd. Om jeg går kontrollpanel, lyd og så inspilling viser begge signal. Skal se, er ikke så god på PC da, men skal søke litt mere på nettet og se om jeg finner noe :)

Takk :)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke er hos hos dem problemet ligger? Hvilket program bruker du? Ellers så kan du trykke på høytalerikonet på oppgavelinjen, trykk mixer, og sjekk om du har dempet noen av programmene via windows

Jeg er ganske sikker, siden har prøvd hos 3 venner på både face og skype, men alle har samme problem, jeg hører dem, men ikke de meg... ://

Okei, du sa i førsteposten at det var motsatt (de hører deg/du hører ikke dem) :)

Hva mener du med programm?

Tenkte skype/facebook/osv. Har ikke brukt cam/voicechat på face, men på skype er det forskjellige innstillinger du kan prøve ut. Har ikke skype på PCen her, men kan sjekke etterpå

ja, skal det når jeg komer hjem. Men både PCen og camen opfatter lyd. Om jeg går kontrollpanel, lyd og så inspilling viser begge signal. Skal se, er ikke så god på PC da, men skal søke litt mere på nettet og se om jeg finner noe :)

Du kan sjekke om det også er lydsignaler i Skype. Her kan du også velge hvilken mikrofon som brukes. Regner med at det er mikrofon i cammen og, ved siden av den integrerte. Prøv begge

Tror kanskje du får mer hjelp under maskinen fungerer ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Okei, du sa i førsteposten at det var motsatt (de hører deg/du hører ikke dem) :)

Ja sorry, den øverste er riktig. Skrev feil over. De hører meg men ikke jeg dem er riktig ;)

Tenkte skype/facebook/osv. Har ikke brukt cam/voicechat på face, men på skype er det forskjellige innstillinger du kan prøve ut. Har ikke skype på PCen her, men kan sjekke etterpå

Ja, jeg bruker mest skype, men også facebook med de som ikke har skype :)

Du kan sjekke om det også er lydsignaler i Skype. Her kan du også velge hvilken mikrofon som brukes. Regner med at det er mikrofon i cammen og, ved siden av den integrerte. Prøv begge

Okei skal det :) Ja er det ;)

Tror kanskje du får mer hjelp under maskinen fungerer ikke

Okei, jeg skjekker først litt, men skal spørr der om jeg ikke får det til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...