Sarasin Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) ... Endret 25. oktober 2012 av Sarasin Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ny dag - nye sjanser! Skjermen ser i dag meget bedre ut etter en natt i stekeovnen på 50 grader C, mesteparten av fuktigheten/kondensen er borte allerede. Likevel en del igjen, så jeg lar den stå i hele dag og eventuelt hele natt for å bli kvitt alt. Men - keyboardet fungerer fortsatt ikke, og jeg har vært inne i maskinen og sjekket at kablene er skikkelig koblet inn. Noen som kan hjelpe meg med dette? Endret 22. oktober 2012 av Sarasin Lenke til kommentar
SniperVPN Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Dra ut kontakten til kyebord og la den ligge i ovnen med kyebord seperat en stund. Dette kan hjelpe. Kyebord kontakten kan være litt vanskelig å få skikkelig innigjen siden det som oftest er dårlig plass til fingrer sammtidig som du skal plugge i kontakten. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Det er helt riktig - skal sette igang demontering nuh og oppdatere senere i dag. For slik jeg kjenner keyboards (både på laptop og desktop) er det jo veldig lite som "kan" overloades - det er veld bare at kontaktene blir dårlige eventuelt. Takk for tipset Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Skal vi se... Endret 25. oktober 2012 av Sarasin Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sannsynligvis kan du fikse 5 knappen selv! Litt demontering og rensing av tastaturet med noe elektronikkrens kan være nok til at det fungerer igjen, verdt å prøve i alle fall. Antar du har prøvd å fjerne en og en tast (om det lar seg gjøre). Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Er et chiclet tastarur og har ikke kommet nærmere enn å demontere det fra selve "rammen" sin. Vet ikke helt hvordan jeg skal trikse knappene, uten å ødelegge de. Problemet er at den sitter ikke fast eller noe slikt, og det kan ikke være noe fuktighet igjen etter et døgn i stekeovnen. Så da vet jeg liksom ikke helt hva det kan være... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det trenger ikke å være igjen noe fuktighet, men det kan være at det har blitt skapt en overgang pga vaskinga som nå må renses bort for å få tastaturet til å slutte å henge seg opp. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Ok, det er det jeg anser som eneste reelle mulighet med mindre keyboardet faktisk kan kortslutte? Uansett, noen som kan hjelpe meg å fjerne knappene eventuelt linke en video eller lignende? Har prøvd å finne noe på youtube, men fant ikke noe så langt jeg kunne se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå