Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

KRISE: Ungene vaska laptoppen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny dag - nye sjanser!

Skjermen ser i dag meget bedre ut etter en natt i stekeovnen på 50 grader C, mesteparten av fuktigheten/kondensen er borte allerede. Likevel en del igjen, så jeg lar den stå i hele dag og eventuelt hele natt for å bli kvitt alt.

Men - keyboardet fungerer fortsatt ikke, og jeg har vært inne i maskinen og sjekket at kablene er skikkelig koblet inn. Noen som kan hjelpe meg med dette?

Endret av Sarasin
Lenke til kommentar

Det er helt riktig - skal sette igang demontering nuh og oppdatere senere i dag. For slik jeg kjenner keyboards (både på laptop og desktop) er det jo veldig lite som "kan" overloades - det er veld bare at kontaktene blir dårlige eventuelt. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Er et chiclet tastarur og har ikke kommet nærmere enn å demontere det fra selve "rammen" sin. Vet ikke helt hvordan jeg skal trikse knappene, uten å ødelegge de. Problemet er at den sitter ikke fast eller noe slikt, og det kan ikke være noe fuktighet igjen etter et døgn i stekeovnen. Så da vet jeg liksom ikke helt hva det kan være...

Lenke til kommentar

Ok, det er det jeg anser som eneste reelle mulighet med mindre keyboardet faktisk kan kortslutte? Uansett, noen som kan hjelpe meg å fjerne knappene eventuelt linke en video eller lignende? Har prøvd å finne noe på youtube, men fant ikke noe så langt jeg kunne se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...