kakskiv Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei! Er det noen som har et godt tips når det gjelder laptop i prisklasse opptil 5-7000? Den kommer til å ha et veldig enkelt bruk, for det meste office, internett, og en film en gang i blandt. Aldri spill, kanskje photoshop en gang i skuddåret. Noen enkle forutsetninger - 15,6 tommer skjerm - god skjerm - minimum 4gb ram - et godt tastatur/mus - god byggekvalitet, ikke plastikkfølelsen - SSD eller mulighet til å sette inn, kankje med plass til 2 disker? - et greit webkamera Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Forøvrig har jeg problemer med å huske forskjel på Asus og Acer, men jeg har sett et par billige maskiner som har fryktelig ukomfortabelt tastatur og mus, dette er en av grunnene til at jeg foretrekker å spørre om råd. + At jeg regner med at det finnes folk som er mye mer oppdatert på hva som finnes på markedet og hvilke merker som er gode. Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Denne ser jo bra ut, eller er det overkill? https://prisguiden.no/produkt/asus-n56vm-s4089v-163080 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Lenovo ThinkPad L530 Dell Vostro 3560 Asus N56VM Sistnevnte har et skjermkort som er overkill, men prisen er jo fin uansett. Alle disse har skjermoppløsninger som er høyere enn 1366x768, som er "standarden" for billige 15-tommere. Alle har også en sterk Core i5 prosessor, med en helt grei innebygd grafikkbrikke som er mer enn nok hvis spilling ikke er aktuellt. Kvaliteten (byggekvalitet, materialvalg) ligger også et lite hakk over billig-billig-segmentet. Endret 21. oktober 2012 av thomit Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Gikk for Asusen, takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå