sno53 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Havsula Bildet er fjernet. Beskrivelse: Portrett av en vakker fugl Havsula Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Flott bilete av ein nydeleg fugl. God skarpheit og fine detaljar. Bra komponert. Om eg skal pirka på noko må det væra at biletet virkar ørlite mørkt. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Flott portrett av en vakker fugl. Husker første gang jeg støtte på havsule. Utenfor nordspissen av den store Sørøya utenfor Hammerfest (i åpent hav) var jeg på vei til Kamøyene i snekka, da mengder av fugl jeg ikke umiddelbart kjente stupte rundt om i nærheten, med stor fart og besluttsomhet. Senere forstod jeg det var havsule, som for ikke veldig lang tid siden var registrert som ny art så langt nord. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Knallfint nærbilde av en meget fascinerende fugl! Savner litt mer luft foran nebbet - det bør være et større rom i nebbets etter fuglens blikkretning. Vakkert med blågrå bakgrunn - kombinerer perfekt med havsulas farge og øyne! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg