Cuneax Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Her er alle datanerders våteste drømmer oppfylt. De villeste skrivebordsmiljøene på planeten Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Min kommentar : samtlige side to burde blitt avlivet 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Minner om hifi-nerdene i min ungdomstid. De kunne være så skarpskåren at de hostet opp nøyaktig næringsinnhold i hver og en spesifikk strømførende kabel, eller utgivelsesår for de mest obskure utgivelser og artister, eller et improvisert 8 timers foredrag om pros cons ved bruk av rørforsterkere, eller noe annet dall som svært få har nytte av ... Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Overhodet ikke sjalu på de på side 1. Vil ikke ha mer enn 2 (maks 3) skjermer, og jeg vil ha det ryddig på skrivebordet... http://imageshack.us/a/img14/8544/wp000123s.jpg sånn liker jeg det best. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Så digg (side 1). Jeg følte meg nesten hjemme på flere av bildene. Jeg er selv stor tilhenger av å ha flere skjermer og har også samlet på en del jeg har fått/kjøpt opp gjennom tida. Det gir litt hulter til bulter størrelser men ser digg ut. Hjemme har jeg bare 3 hovedskjermer, på jobb 6. Og litt elektronikkrot og papirrot selvsagt. Side 2 er jo en studie i dårlig levestandard og/eller uhygieniske/uergonomiske uvaner. Dårlig levestandard kan man nok ikke så mye for (de ryddige jordkjellerne), men søppelbergene og madrass-arbeidsplassene lyser jo av tragisk adferd. 3 Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Gode gamle powerrider fra TV shop er også med:D Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Flere "battlestations". Skrivebordsmijø (desktop environment) er forøvrig ikke hvordan skrivebordet ditt fysisk ser ut, men GUIet og applikasjoner på et OS. 2 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 På jobben bruker jeg tre 24"-ere og en 22", hvorav to er på høykant. Får faktisk bruk for alle sammen, gjerne samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg