Gå til innhold

Beats Executive, hvor kan jeg kjøpe de i norge?


Anbefalte innlegg

BeatsExecutive.jpg

 

ok, så jeg har da funnet ut at Beats Executive er lansert, og lurer da på om det finnes noen steder i norga man kan få tak i det (helst før jul).

 

vet den finnes på Amazon, men de sender ikke til norge, og ikke gjør Beatsbydre.com heller, så derfor lurer jeg på hvor jeg kan få tak i dette headsetet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor du kan få kjøpt de, men er du sikker på at du vil betale 300 - 400 dollar for det som mest sannsynlig er dårlig lyd?

 

"These headphones deliver the legendary Beats sound now in a refined premium package..." Fritt oversatt blir dette noe sånt som: "Disse hodetelefonene leverer den samme dårlige lyden Beats er kjent for, men nå i en enda dyrere innpakning".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

wow... trodde jeg kunne få hjelp her, men det viser seg jo at denne delen av forumet er en samling idioter som ikke klarer å ta et spørsmål seriøst...

 

jeg ville jo bare vite om det var noen som viste når/hvor man kan få tak i dette headsetet i norge, ikke hvor dårlig DERE mener at det er... seriøst, hvor gamle er dere? 10?

ta dere sammen, dere er ikke barn... (eller kanskje dere er det?)

Lenke til kommentar

wow... trodde jeg kunne få hjelp her, men det viser seg jo at denne delen av forumet er en samling idioter som ikke klarer å ta et spørsmål seriøst...

 

jeg ville jo bare vite om det var noen som viste når/hvor man kan få tak i dette headsetet i norge, ikke hvor dårlig DERE mener at det er... seriøst, hvor gamle er dere? 10?

ta dere sammen, dere er ikke barn... (eller kanskje dere er det?)

 

Ro' reka, prøver bare å bekjempe dårlige produkter, sånt kan bare utryddes ved roten, røtne forbrukere.

Lenke til kommentar

Passe idiotisk å kjøpe et slikt headset hvis det er stilen du er ute etter. Beats er fjortissmerke over alle fjortissmerker, excecutive får det til å virke som du er en 14 åring som ønsker å bli en fremtidig BI student som tipper på unibet med en macbook "pro".

 

Og tviler på at noen norske nettbutikker gidder å ta den inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...