010011110100110101000111 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Som tittelen sier lurer jeg på om noen vet hva forskjellene fra årgang til årgang er. Siden det er sykkelen jeg har lyst på vil jeg vite om det er noen grunn til å kjøpe en ny strøken i forhold til en 99% strøken brukt. Noen som vet? Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vel, du har jo først og fremst garanti på en helt ny sykkel, men dersom den som er brukt ikke er altfor gammel så har du jo litt garanti igjen på den også. De fleste kjøretøy deles inn i "generasjoner", der forskjeller varierer fra generasjon til generasjon, og ikke mellom individuelle år. I følge Wikipedia har YZF-R125 kun en generasjon, fra '08 til nå, så det er nok ingen forskjeller, bortsett fra stand og garanti. Vær ellers obs på at dersom den ser strøken ut, kan det allikevel være noe som er galt inne i motor/girkasse, eller som snart er det. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Få forskjellen er rett og slett fargen altså? Klar over det med garantier osv, lurte bare på om det var noe spesielle forandringer i selv maskineriet på sykkelen. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå