hvakrg Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg sitter med ett Speedtouch ST546 modem fra NGT som rett og slett ikke klarer å holde orden på nettverket mitt, jeg har derfor gått til innkjøp av ett Netgear DGND3700 modem, men kommer ikke på internet når jeg prøver å sette opp denne. Jeg har fått brukernavn, passord, og info on at jeg har en PPPoE tilkobling fra NGT, er det noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 VPI=1, VCI=33, PPPoE LLC Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Takk skal du ha, la det inn men virker fortsatt ikke, feilmeldingen jeg får er No DSL Cable Is Plugged into the Router ADSL PortMake sure that the cable is securely plugged into both the broadband modem port and the router Internet port. After you have checked the DSL cable, click Try again Selv om det fungerer fint når den plugges i Speedtouch modemet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Det kan forøvrig være andre verdier. Hvis det er videresalg av Telenor til NGT så brukes VPI/VCI 8/35. Sjekk at routermodemet støtter Annex B. Tror dette skal stå under eller bak boksen. Forøvrig ikke bare du som har trøbbel med dette routermodemet: http://forums.whirlp...archive/1848809 Hvis du ser postene mot slutten der, så fungerer gammel firmware, men ikke nyere... Endret 21. oktober 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Ok, takk skal du ha. Har satt det inn som en router bak modemet som en midlertidig løsning og hastighetene jeg får er allerede kraftig forbedret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå