masseyfergus Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Har en Acer Aspire 5750 og den har hele tiden rotet litt med skriverne. Har hatt en del trøbbel med det men til å leve med. Plutselig her en dag så funket ikke utskrift. Gikk inn og sjekket og da er det ikke en eneste skriver der. Og hvis jeg skal forsøke å legge til en skriver så får jeg opp: Den lokale utskriftskøtjenesten kjører ikke. Start utskriftskø eller datamaskin på nytt. Jeg har jo ingen plass å starte køen, og har restartet mange ganger. Forstår ikke hva som er problemet så er takknemlig for tips. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Start > kjør> tjenester > finn print spooler, restart tjenesten. Endret 20. oktober 2012 av Icedragon520 Lenke til kommentar
masseyfergus Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Ååå så der er håp altså? Men jeg får opp print spooler virker det som men den forsvinner med en gang jeg prøver å gjøre noe. Jeg gjør sikkert feil. Men kan du ta det litt sånn mer i detalj hvordan....er du snill... :-p Lenke til kommentar
masseyfergus Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Nei får jo bare ingen tilgang... Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Nei får jo bare ingen tilgang... Får du opp denne? Kan hende du må være administrator på pcen. Endret 20. oktober 2012 av Icedragon520 Lenke til kommentar
masseyfergus Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Jepp denne får jeg opp men får ingen tilgang. Trodde jeg var admin på Pc'n jeg. Hmmm Lenke til kommentar
masseyfergus Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg logger jo på som admin da. Merkelig. Får bare tjenesten svarte ikke på start eller kontrollforespørsel innenfor rammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå