Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få tak i map av norge?

 

Er en Skandinavia map med Norge som er på vei og Danmark er snart ferdig allerede. Er laget av en tysk fyr som er kjent for å lage veldig gode maps til de tidligere spillene i serien :)

 

Følg med i tråden her, flere bilder på de andre sidene: http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=232&t=15006&start=315

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant ikke helt delen med det norske mappet :p

 

Og har nå spella i 9 timer, håper jeg sava i sta om det ikke var for flere timer siden som jeg husker xD

 

For holdt på å reise fra et sted i bunnen av tyskland of til toppen av UK da spillet fikk noen kraftige graphical artifacts før spillet totalfrøs og krasja xD

Lenke til kommentar

 

Jepp sparer iherdig med tid når man kommer raskere opp i fart, det er liksom det spillet handler om.

 

Btw hvor digg er ikke den radio streamingen, aldri sett et spill bruke det før

Enig. Blir en litt mer "realistic" feel på en måte. Utrolig bra at de har tatt det med, og flere spill burde brukt det. Man hører på radio, og får kjørt lastebil samtiidlig :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det slik at stock ETS 2 ikke har trailere som kan kjøre kjappere enn 90?

 

Og med den mod'en på 120km't, er det bare jeg da som kan kjøre maks i 120? eller resten av bilene også?

En annen i denne tråden skrev noe med at trailere i virkeligheten er plombert/låst til en maks hastighet på 90km.

 

Og med mod så fjerner du den max hastigheten til alle trailere i spillet.

Slik jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Det finnes tror jeg en mod som vist skal fikse AI traffic til å være litt mer realstik, så du kan ha noe kjøre forbi deg i 200 på autobahn. Har ikke link nå lenger dessverre.

 

Vis du installere mod for å fjerne hastighets lås så vær ops det går veldig rask galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...