Akrapovic Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 SKal starte å spille igjen nå Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hadde vært kult om de la inn mer fjell osv. For eksempel de trange fjellveiene i Norge for eksempel. Hadde de utnytta Europa, ville spillet blitt mye bedre. Eurotruck 1 hadde norge mod, men det tar vel litt tid før det kommer. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i map av norge? Er en Skandinavia map med Norge som er på vei og Danmark er snart ferdig allerede. Er laget av en tysk fyr som er kjent for å lage veldig gode maps til de tidligere spillene i serien Følg med i tråden her, flere bilder på de andre sidene: http://www.trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=232&t=15006&start=315 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Fant ikke helt delen med det norske mappet Og har nå spella i 9 timer, håper jeg sava i sta om det ikke var for flere timer siden som jeg husker xD For holdt på å reise fra et sted i bunnen av tyskland of til toppen av UK da spillet fikk noen kraftige graphical artifacts før spillet totalfrøs og krasja xD Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har problemer og legge til Mods til ET2 til Steam versjonen, skal ha speed limit modden men farten stopper fortsatt på 90 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er det ikke mulig å oppgradere lastebilen til å kunne gå mer enn 90km/t? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er det ikke mulig å oppgradere lastebilen til å kunne gå mer enn 90km/t? Nei, men legg til en simpel mod og du går i 120 max Må bare finne ut åsn man gjør det riktig først Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Nei, men legg til en simpel mod og du går i 120 max Må bare finne ut åsn man gjør det riktig først Ok. Men jeg regner med at mine dyre motor-oppgraderinger fortsatt gir meg bedre akselerasjon. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Ok. Men jeg regner med at mine dyre motor-oppgraderinger fortsatt gir meg bedre akselerasjon. Jepp sparer iherdig med tid når man kommer raskere opp i fart, det er liksom det spillet handler om. Btw hvor digg er ikke den radio streamingen, aldri sett et spill bruke det før Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jepp sparer iherdig med tid når man kommer raskere opp i fart, det er liksom det spillet handler om. Btw hvor digg er ikke den radio streamingen, aldri sett et spill bruke det før Enig. Blir en litt mer "realistic" feel på en måte. Utrolig bra at de har tatt det med, og flere spill burde brukt det. Man hører på radio, og får kjørt lastebil samtiidlig 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Enig. Blir en litt mer "realistic" feel på en måte. Utrolig bra at de har tatt det med, og flere spill burde brukt det. Man hører på radio, og får kjørt lastebil samtiidlig Enda bedre når du har ratt og og alle som er på besøk elsker og kjøre spillet. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Enda bedre når du har ratt og og alle som er på besøk elsker og kjøre spillet. Men så har jeg ikke ratt da. Har ikke råd til noe slikt etter jeg har svidd av 9 lapper på en pc.. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har problemer og legge til Mods til ET2 til Steam versjonen, skal ha speed limit modden men farten stopper fortsatt på 90 *.scs filen skal ligge i \Documents\Euro Truck Simulator 2\mod\ Hvis du ikke allerede har pakken ut filene der fra før av. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) *.scs filen skal ligge i \Documents\Euro Truck Simulator 2\mod\ Hvis du ikke allerede har pakken ut filene der fra før av. Har lagt dem der, har det noe med Steam og gjøre ? Mirror's Edge Rocks Endret 27. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Har lagt dem der, har det noe med Steam og gjøre ? Mirror's Edge Rocks Jeg bruker kjøpte spillet fra siden deres, og installerte det på nytt etter det kom på Steam. Mappen har alltid vært den samme og fungere for meg. Bare for å være sikker, så ligger de der som *.scs fil og ikke en ny mappe i \mods mappen? Om det var forstålig. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg bruker kjøpte spillet fra siden deres, og installerte det på nytt etter det kom på Steam. Mappen har alltid vært den samme og fungere for meg. Bare for å være sikker, så ligger de der som *.scs fil og ikke en ny mappe i \mods mappen? Om det var forstålig. ty Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er det slik at stock ETS 2 ikke har trailere som kan kjøre kjappere enn 90? Og med den mod'en på 120km't, er det bare jeg da som kan kjøre maks i 120? eller resten av bilene også? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er det slik at stock ETS 2 ikke har trailere som kan kjøre kjappere enn 90? Og med den mod'en på 120km't, er det bare jeg da som kan kjøre maks i 120? eller resten av bilene også? En annen i denne tråden skrev noe med at trailere i virkeligheten er plombert/låst til en maks hastighet på 90km. Og med mod så fjerner du den max hastigheten til alle trailere i spillet. Slik jeg har forstått. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det finnes tror jeg en mod som vist skal fikse AI traffic til å være litt mer realstik, så du kan ha noe kjøre forbi deg i 200 på autobahn. Har ikke link nå lenger dessverre. Vis du installere mod for å fjerne hastighets lås så vær ops det går veldig rask galt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Eventuelt bare ta en backup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå