Mr_Tiger Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Tusen takk, skal prøve den ut nå. Må bare spørre, hva er det som er så artig med å "jukse" i spillet? Er det ikke litt av opplevelsen at det skal gå litt tregt i førsten for så bygge seg opp. men, det er jo opp til vær enkelt:) det er jo et singleplayer spill så du ødlegger ikke for andre i det minste. Er bare dritt lei av folk som bruker cheat i MP spill:( Har selv tre trekkvogner nå hvor jeg kjører en av de og skal snart kjøpe meg den fjerde:) Må bare komme opp til level 10 først, så jeg kan handle meg en sprekere trekkvogn:) er på level 9 nå. Ser at mine to sjåfører begynner å tjene noe bedre på jobbene, Nå tjener de alt fra 1000 til max 2500 euro. Vil disse bare tjene mer og mer? Har vel rundt 120000euro på bok nå. Hvilke erfaringer er det best å bygge opp først slik at man tjener mest mulig på jobbene? Ellers synnes jeg dette spillet blir bare artigere og artigere:) Endret 10. januar 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Gleden av å slippe å bygge opp en bedrift over tid for å kunne kjøpe en skikkelig trekkvogn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 tja det enkleste er vel sånn sett å starte opp med en valiant trekkvogn, som såpass sterk at den i utgangspunktet ikke trenger noen motor oppgradering. selv putter jeg "skillpoint" jevnt fordelt mellom langdistanse, godt betalt og adr. utfører nå jobber som gir 40k+ Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 tja det enkleste er vel sånn sett å starte opp med en valiant trekkvogn, som såpass sterk at den i utgangspunktet ikke trenger noen motor oppgradering. Vil det si at man får andre og bedre betalte jobber hvis man har en oppgradert motor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 nei, eneste forskjellen med oppgradert motor er hvor fort man kommer opp til speedlimiten langtransport, gjerne krydra med litt ekstra som verdifull last eller adr gir gode penger. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Tror det viktigste en må se på er hvor mye en får per kilometer jeg ligger på 40€/km på de beste oppdragene. Har alt på heavy cargo, 3 på langkjøring og en 1 ADR greie (husk ikke hvilken) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Noen som vet om det finnes noen gode "maps" som er vært å ta med seg? Venter selv på skadinavia mappen, men den tar nok litt tid før den er ferdig. Har sett at den er en mod for russia map, er den noe tess? Hvis man laster ned mappen over russland får man både europa og russland da? eller bare Russland... Endret 10. januar 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Må bare spørre, hva er det som er så artig med å "jukse" i spillet? Er det ikke litt av opplevelsen at det skal gå litt tregt i førsten for så bygge seg opp. men, det er jo opp til vær enkelt:) det er jo et singleplayer spill så du ødlegger ikke for andre i det minste. Er bare dritt lei av folk som bruker cheat i MP spill:( Har selv tre trekkvogner nå hvor jeg kjører en av de og skal snart kjøpe meg den fjerde:) Må bare komme opp til level 10 først, så jeg kan handle meg en sprekere trekkvogn:) er på level 9 nå. Ser at mine to sjåfører begynner å tjene noe bedre på jobbene, Nå tjener de alt fra 1000 til max 2500 euro. Vil disse bare tjene mer og mer? Har vel rundt 120000euro på bok nå. Hvilke erfaringer er det best å bygge opp først slik at man tjener mest mulig på jobbene? Ellers synnes jeg dette spillet blir bare artigere og artigere:) Okey Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Er områdene en kjører kopi av hvordan veiene er i virkeligheten? Noen som vet? Og er det noen planer om utvidelse slik at en kan kjøre Dannmark,Norge og Sverige? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nei, det er langt i fra en realistisk kopi av Europas veier. Veiene er laget for at du skal kjenne igjen/få følelsen av at du kjører i det landet du er i. Det kommer neppe noen offisiell utgivelse av de nordiske kartene, men jeg vet om flere som driver å lage en uoffisiell tilleggspakke. En av de finner du på ets2-mods.com Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Okay, hadde vært ekstremt kult om det var kart tatt ut ifra Google maps eller noe. Men en kan vel ikke få i pose å sekk. Skal sjekke ut den siden der, har bare demoen så langt men blir nok å kjøpe det snart. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) http://www.ets2-mods.com/trailers/389-trailer-with-bus Denne tror jeg kan by på litt spennende turer. Må få prøvd den i løpet av helga. Endret 11. januar 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noen som vet om det finnes noen gode "maps" som er vært å ta med seg? Venter selv på skadinavia mappen, men den tar nok litt tid før den er ferdig. Har sett at den er en mod for russia map, er den noe tess? Hvis man laster ned mappen over russland får man både europa og russland da? eller bare Russland... Noen som har noen anbefalinger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://www.ets2-mods...railer-with-bus Denne tror jeg kan by på litt spennende turer. Må få prøvd den i løpet av helga. får ikke denne til å virke jeg...ser hvertfall ikke noen slike hengere i spillet:( Må jeg lage en ny profil for at den skal fungere? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Sikker på at du la riktige filer i riktig mappe? Jeg fikk den til å fungere på første forsøk. Men det var ikke verdt å ta vare på av flere grunner. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Sikker på at du la riktige filer i riktig mappe? Jeg fikk den til å fungere på første forsøk. Men det var ikke verdt å ta vare på av flere grunner. Var en av grunnen elendig textures på bussen? Eller at den var altfor lang? (That what she said). Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hengeren oppførte seg ikke slik man skulle tro. Bakre delen var bare der visuelt og hadde ingen påvirkning på hvordan tralla oppførte seg. Teksturene var bare en bagatell og lengda var grunnen til at jeg lastet den ned. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Okey, har ikke prøvd å kjøre de vognene enda, har bare lastet ned modden men holder forsatt på med et annet oppdrag. Skal prøve ut etterpå. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Finnes det ikke noe mods som gjør til at man ikke kan få bot + ingen skade? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://ets2-mods.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=2573 3. posten har det siste du spør om. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå