Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier også å kanskje kjøre en liten omvei hvis det betyr at jeg får oppdaget/unlocket en dealer eller nav kontor ;)

 

Men synes det tar altfor lang tid å få tjent opp litt penger.

Vil liksom ansette flere folk og slikt. Om det i det hele tatt er mulig å tjene noe bra penger på det.

Lenke til kommentar

Får ikke til å høre på musikk, bare radio, selv om jeg lager shortcut til mappen, eller paster alle låtene i documents/ets2/music..

 

Hører på .mp3 320kpbs.. :(

 

Hm, jeg har problemer med at noenMP3 filer ikke spilles av, ikke alle mine MP3 er 320kbps, har nå ikke vært å sett om det er dem som ikke spilles av, bruke nå bare foobar2k :)

Lenke til kommentar

eg kjøpte spilet no, får ikkje til å kjøre... I fri så kan du gji full gass og alt som vanligt, men sette du den i 1gir(manuelt og automat) så berre holde du gassen inne men på spilet blir det pitte litt gass så av gassen igjen, så pitte litt gass og sånn fortsetter det til og med etter eg har sloppe gass pedalen. Så eg kommer meg ikkje framøver eingong. Handbrekk og alt er av, men på innstilinger viser det att bremsene er på fult styrke der du ser det går opp og ner når du trøkker gassen, men bremsene står på fult heiletida.

 

Eg bruker Trustmasters T500 ratt. Og håper noken skjønner, eg er elendig til og forklare som dere nok skjønner..:p

Lenke til kommentar

eg kjøpte spilet no, får ikkje til å kjøre... I fri så kan du gji full gass og alt som vanligt, men sette du den i 1gir(manuelt og automat) så berre holde du gassen inne men på spilet blir det pitte litt gass så av gassen igjen, så pitte litt gass og sånn fortsetter det til og med etter eg har sloppe gass pedalen. Så eg kommer meg ikkje framøver eingong. Handbrekk og alt er av, men på innstilinger viser det att bremsene er på fult styrke der du ser det går opp og ner når du trøkker gassen, men bremsene står på fult heiletida.

 

Eg bruker Trustmasters T500 ratt. Og håper noken skjønner, eg er elendig til og forklare som dere nok skjønner.. :p

Har hatt samme problem i andre spill. For min del har problemet blitt løst i egenskaper på rattet (control panal - devices and printers - høyreklikk på rattet). Husker ikke i farta hva instillingen heter, men hvis du leter litt skap du finne den. Problemet er så vidt jeg har skjønt, i så fall at spillet antar at gass og brems er sammenhengene på én akse, mens rattet skiller på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...