Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe liker å ta forbikjøringer på de småveiene jeg av og til må ta i 110 km i timen :p

 

Jeg opplevde en irriterende bug, jeg klarte å kjøre inn mellom bomstasjonen før porten stengte og da stengte selfølgelig porten på bilen min og jeg hang meg fast, noen som vet hvordan jeg kan komme løs? En dårlig feature er savingen siden den saver hele tiden så jeg kunne ikke loade en litt gammel save.

 

(ja jeg overestimerte bremselengden) :p

Lenke til kommentar

Hehe liker å ta forbikjøringer på de småveiene jeg av og til må ta i 110 km i timen :p

 

Jeg opplevde en irriterende bug, jeg klarte å kjøre inn mellom bomstasjonen før porten stengte og da stengte selfølgelig porten på bilen min og jeg hang meg fast, noen som vet hvordan jeg kan komme løs? En dårlig feature er savingen siden den saver hele tiden så jeg kunne ikke loade en litt gammel save.

 

(ja jeg overestimerte bremselengden) :p

 

Ring etter hjelp, så blir du tauet til nærneste by. F7 og Enter.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Har sett i diverse videoer at du burde funke å blir hentet med trailer til nærmeste byen, var en som klarte å velte.

 

Å får fjernet limitern er noe en må blir vant til, skjønne nå også hvorfor SCS gjørde dette. For hvermannsen som kanskje game på en gamepad er det kanskje greit å ikke kjøre fortere en 90 ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

limiten på 90 er der fordi det er slik i virkeligheten også. alt over 7,5t skal være limited til 80kmt, og det er også fartsgrensen uansett om det står 90 eller 110 på skiltet

Lenke til kommentar

Det funket ikke å bli hentet, Jeg googlet litt men det eneste jeg fant var at noen hadde satt seg fast en eller annen plass og da funket det heller ikke å bli hentet. Jeg klarte å fikse det med W7 mappe-gjenoppretter, og mistet ikke mye egentlig, men hvis det skjer igjen så kanskje er jeg ikke så heldig.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, går det ikke ann å fast travele med din egen lastebil?(på vei til et oppdrag eksempelvis.)

 

 

Såvidt jeg har forstått så kan du kun fast travel til dine egne garasjer, gå til menyen -> company manager -> garages -> velg den du vil til så nederst i høyre hjørnet ser du en knapp der det står "Quick travel".

Lenke til kommentar

Jeg brukte litt over en uke med ETS 2, før Fanatec-rattet mitt gikk til helsike for to dager siden, så nå får jeg hverken kjørt i ETS 2, iRacing eller rFactor 2, som er titlene jeg har brukt rattet mest med. Club Sport-pedalene er pakket vekk, i tilfelle jeg kjøper nytt ratt etter hvert. På tide å få gjort noe fornuftig i mellomtiden. Senter-kalibreringen i rattet var i ferd med å gi tapt uansett.

 

ETS 2 er morsomt, underholdende og avslappende, men til tider også hinsides irriterende når A.I.-bilistene går amok og vil forsørge familien med sin nylig undertegnede livsforsikring ved å kaste seg inn foran deg for så å bråbremse med ca 2m klaring til frontpartiet på traileren din. Heldigvis skjer det ikke veldig ofte, og du lærer deg raskt å forutse slike situasjoner ved å følge med bedre i sidespeilene.

 

Det er noe eget ved det å sitte bak rattet i et høyreist førerhus med god oversikt, høre på favorittstasjonen på radioen eller egen musikk, og rusle av sted i rundt 90 Km/t (jeg aktiverte fartsbegrensningen igjen etter en stund uten). På sitt beste er ETS 2 rett og slett et koselig spill å slappe av med.

 

Kjøreoppdragene blir ensformige etter hvert, og stedene du kjører fra og til bærer preg av gjenbruk av de samme elementene og grafikken, men det er mange flotte veistrekninger du garantert vil like å kjøre på, bl.a. et par utfordrende "fjellpass" med bratte, smale og kronglete veier. ETS 2 har også mange morsomme detaljer som gir det litt mer liv, bl.a. animerte (ikke fulle) hester, solcellepanel montert på noen informasjonstavler, A.I.-bilister som stopper og blinker med lyshornet når de har vikeplikt men vil la deg kjøre først, m.m.

 

For min del var det verdt pengene, selv om jeg kanskje aldri kommer til å spille det igjen. ETS 2 er nesten merkelig underholdende, og svært mange som har prøvd demoen har sagt det samme. Det ser også ut som det vil komme til STEAM etter hvert, muligens. Dette er ikke et spill du vil komme til å bruke veldig mye tid på, da du nesten garantert går lei etter noen dager eller uker, men en svært positiv egenskap er at SCS støtter MOD-utviklere, og flere av de har nevnt at de jobber med å lage nye områder å kjøre i. Hvis dette stemmer, vil jeg tro ETS 2 har en ganske brukbar fremtid for et såpass spesielt nisjespill.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...