gulpetter Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Eg var interessert heilt til eg høyrde prisen, 1650 er det same som eg betale for heile G27-en min brukt... Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Litt dyrt med tanke på at garantiordning sikkert kan glemmes....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Selve enheten koster 100$, problemet er frakten på 60$ når man bestiller en enkelt enhet. Ved flere enheter så blir jo frakt kostnaden billigere og dermed også enheten. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg kan være litt interessert Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Noen som spiller det nye american truck simulator? Kjøpte det igår, meget bra laget. Kartet er kanskje ikke så stort helt enda. Men de statene som er med er rimelig svære. Så når alle statene er lagt inn blir spillet rett og slett gigantisk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ja, men nå er jeg hjemme på sommerferie, uten en PC som takler ATS noe særlig. Ser at Arizona er sluppet nå, og endel nye funksjoner kommer etterhvert. Enig i at spillet er meget bra, men når man har oppdaget 98% av mappet, så blir det litt vel mye av det samme. Er utvilsomt et bedre spill enn ETS imo. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Dæven, du har noen timer ja! Arizona er en bra stat,ganske stor også! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Noen som har kjøpt scandinavia expansionen til ETS2? Er det verdt penga? Mye variabelt vær og snø? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg har 0,5 Hours played. Jeg starta opp, begynte å kjøre, ble lei og begynte å kræsje i så mye trafikk som mulig, og quittet. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Noen som har kjøpt scandinavia expansionen til ETS2? Er det verdt penga? Mye variabelt vær og snø? Scandinavia er vel verdt pengane, mykje betre enn Going East. Men veiret er det same som ellers i spelet. Vil du ha snø må du laste ned mods. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Noen som har kjøpt scandinavia expansionen til ETS2? Er det verdt penga? Mye variabelt vær og snø? Scandinavia er vel verdt pengane, mykje betre enn Going East. Men veiret er det same som ellers i spelet. Vil du ha snø må du laste ned mods. Som nooben jeg er, har du noen mods du anbefaler? Og hvordan legger jeg de inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Mod mappen i ets2 mappen under mine dokumenter. Start deretter spillet og trykk på mod manager på menyen hvor du velger profil. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Du kan og laste ned mods via Steam Workshop no, funker fjell. No for tida køyrer eg faktisk utan mods, so eg har ingen spesielle anbefalingar. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. mai 2017 Del Skrevet 24. mai 2017 Er det stadig liv i ATS eller ETS2 her? Jeg kjøpte nylig ETS2 på salg, og installerte Promods. Har bare spilt noen timer (level 5 nå), men foreløpig er det deilig avslappende gameplay. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Er lenge siden sist jeg hadde såpass med tid til å sette meg ned og kjøre. Men det er noe med det; slå på radioen og levere varene. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Er det stadig liv i ATS eller ETS2 her? Jeg kjøpte nylig ETS2 på salg, og installerte Promods. Har bare spilt noen timer (level 5 nå), men foreløpig er det deilig avslappende gameplay. Spiller det litt jeg når jeg vil ha litt avslapping:) Hva gjør Promods? Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Promods legger til kart/plasser å kjøre, oppdrag, utstyr osv. Gjør spillet både større og bedre. Endret 25. mai 2017 av Arnt0r Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Promods legger til kart/plasser å kjøre, oppdrag, utstyr osv. Gjør spillet både større og bedre. Er det noe fasit på hvilken promod som er best? Ser ut som det er så mange;P Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Promods legger til kart/plasser å kjøre, oppdrag, utstyr osv. Gjør spillet både større og bedre. Er det noe fasit på hvilken promod som er best? Ser ut som det er så mange;P Den offisielle utgaven av Promods er nok det beste å satse på, men den krever Going East, Scandinavia og Vive la France DLCer. https://blog.promods.net/download/map/ En litt eldre utgave ligger også ute, denne krever kun Going East og Scandinavia DLCer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå