eRextion Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Spilt ets2 en stund nå og har bygget opp bilen min med utstyr. Det som irriterer meg er at jeg ikke får ekstra lys og gul lamper til å fungere. Er det noen som har hint eller tips om hvorfor dette ikke fungerer? Er det en mod for dette? Du har trykket F4 og satt på "beacons" der? Edit: Ninjaed. Endret 31. oktober 2012 av eRextion Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Spilt ets2 en stund nå og har bygget opp bilen min med utstyr. Det som irriterer meg er at jeg ikke får ekstra lys og gul lamper til å fungere. Er det noen som har hint eller tips om hvorfor dette ikke fungerer? Er det en mod for dette? Du har trykket F4 og satt på "beacons" der? Edit: Ninjaed. Da er det sikkert beacons de heter i key config da. Lenke til kommentar
eiken Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Takker. Mener jeg har prøvd alt,men hvis det funker hos deg uten mods så skal det funke hos meg og. Se på det igjen ikveld:-) Lenke til kommentar
eiken Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Spilt ets2 en stund nå og har bygget opp bilen min med utstyr. Det som irriterer meg er at jeg ikke får ekstra lys og gul lamper til å fungere. Er det noen som har hint eller tips om hvorfor dette ikke fungerer? Er det en mod for dette? Det er egne knapper for det, men jeg husker ikke hva de heter i menyen. De ligger sammen med de andre lygreiene tror jeg. Trykk F4, så kan du huke av det du vil ha på av lykter. Aux kommer på automatisk når du slår på fjernlys, om du huker de av. Takker for tipset. Funker som bare rakker`n :-) 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Bra mod! Har ikke fått testet den, men versjon 1.3 er ute idag: http://trucksimsforu...p?f=239&t=15127 1.4 nå http://trucksimsforu...p?f=239&t=15148 Takker for linkene Andzel! Denne modden gjør spillet så mye bedre og mer realistisk. Fantastisk kjøre fysikk nå Har et problem med V1.4 desverre og håper dere kan hjelpe meg. De andre versjonene kom i en liten .scs fil som det bare var å lempe over i mod mappen. V1.4 kom i en mappe som heter "def", og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av den:) Er det bare til å flytte den til mod mappen også? 1.5 http://trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15198 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg kjører med G25 og sekvensiell giring, dette er hvordan jeg ender opp når jeg bremser for sent før en sving. Tro det eller ei, dette er noe som skjer med meg stadig vekk. Dette er er vanilla (uten mods). http://www.youtube.com/watch?v=FkXJHNFTjEY&feature=youtu.be Lenke til kommentar
norgi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg kjører med G25 og sekvensiell giring, dette er hvordan jeg ender opp når jeg bremser for sent før en sving. Tro det eller ei, dette er noe som skjer med meg stadig vekk. Dette er er vanilla (uten mods). Får inn fortløpende bot for kjøring i feil retning også ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 hvordan er dette med 360 kontrollen kontra tastatur? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 hvordan er dette med 360 kontrollen kontra tastatur? til et sånt spill så er ratt det eneste syns jeg. dette er jo en ren simulator. Lenke til kommentar
eiken Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har lastet ned Realistic Physics Mod v1.1.scs, men da henger spillet seg hos meg. Skjer dette bare hos meg? Lastet ned og pakket det ut og lagt det i mod mappen Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Last ned versjnon 1.5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 hvordan er dette med 360 kontrollen kontra tastatur? til et sånt spill så er ratt det eneste syns jeg. dette er jo en ren simulator. joa, er enig der, men når man ikke har ratt, og ikke penger til å kjøpe ratt så får man ta det nest beste og da står det mellom 360 kontrollen eller en flightstick, hvor sistnevnte ikke er aktuell i det hele tatt. altså igjen, hva er best å spille med? kontroll eller tastatur? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 hvordan er dette med 360 kontrollen kontra tastatur? til et sånt spill så er ratt det eneste syns jeg. dette er jo en ren simulator. joa, er enig der, men når man ikke har ratt, og ikke penger til å kjøpe ratt så får man ta det nest beste og da står det mellom 360 kontrollen eller en flightstick, hvor sistnevnte ikke er aktuell i det hele tatt. altså igjen, hva er best å spille med? kontroll eller tastatur? Så lenge du fikser den lille joysticken på en xbox controller bør det fungere ganske bra. Tastatur fungerer på et vis, men det er slitsomt i lengden. En reply på blogen om hvordan det fungerer: "First of all, to those without wheel, I use a Microsoft XBOX 360 for PC controller. The L1 and R1 buttons acts as axis, so they are perfect for acceleration, and the left analog is perfect for use as the wheel." Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvordan går det med dere angående penger? Sparket nettopp den eneste sjåføren jeg hadde (måtte oppgradere bilen min) siden han ikke tjente mer enn kanskje 500-600 pr dag. Selv prøver jeg å kun velge oppdrag hvor jeg får + 15 000. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Har foreløpig 4 ansatte fordelt på to "garasjer", men ingen av de tjener noe mer enn 500-2K/dag. De betaler knapt for fartsbøtene mine. Tok et lån på 400K i begynnelsen, og det har fungert bra. Det tar en stund før man tjener mye penger selv, men når man kommer over 20K/tur + ADR og annet snacks får man råd til å handle ofte. Kjører motorvei om det så er omveier ettersom småveiene er helt ubrukelig med litt trafikk. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hvordan går det med dere angående penger? Sparket nettopp den eneste sjåføren jeg hadde (måtte oppgradere bilen min) siden han ikke tjente mer enn kanskje 500-600 pr dag. Selv prøver jeg å kun velge oppdrag hvor jeg får + 15 000. Har garage i Amsterdam med 2 ansatte. Har betalt ned hele lånet, og har maks på "High value cargo" og "Long distance delivery". Pluss at jeg har alle sertifikatene. Slenger med et bilde av vogna! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Var en pimp truck du kjører eRextion Har forsatt 2 lån som jeg betaler på, er vel der mye av pengene mine forsvinner. Tror jeg er lvl 12. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Her er en av mine trailere Scania med 730hk er ikke dumt altså, ganske mye stæsj på'n også. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Noen bilder av det jeg loffer rundt i: Endret 3. november 2012 av Hansien Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Skjønner at jeg er nødt til å oppgradere til luksusinteriør. Problemet er bare at Volvo sitt er så grenseløst stygt! Rosa skinn på rattet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå