Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Spilt ets2 en stund nå og har bygget opp bilen min med utstyr. Det som irriterer meg er at jeg ikke får ekstra lys og gul lamper til å fungere. Er det noen som har hint eller tips om hvorfor dette ikke fungerer? Er det en mod for dette?

 

Du har trykket F4 og satt på "beacons" der?

 

Edit: Ninjaed.

Endret av eRextion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilt ets2 en stund nå og har bygget opp bilen min med utstyr. Det som irriterer meg er at jeg ikke får ekstra lys og gul lamper til å fungere. Er det noen som har hint eller tips om hvorfor dette ikke fungerer? Er det en mod for dette?

 

Du har trykket F4 og satt på "beacons" der?

 

Edit: Ninjaed.

 

Da er det sikkert beacons de heter i key config da.

Lenke til kommentar

Spilt ets2 en stund nå og har bygget opp bilen min med utstyr. Det som irriterer meg er at jeg ikke får ekstra lys og gul lamper til å fungere. Er det noen som har hint eller tips om hvorfor dette ikke fungerer? Er det en mod for dette?

 

Det er egne knapper for det, men jeg husker ikke hva de heter i menyen. De ligger sammen med de andre lygreiene tror jeg.

 

Trykk F4, så kan du huke av det du vil ha på av lykter. Aux kommer på automatisk når du slår på fjernlys, om du huker de av.

 

Takker for tipset. Funker som bare rakker`n :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra mod! :)

 

Har ikke fått testet den, men versjon 1.3 er ute idag: http://trucksimsforu...p?f=239&t=15127

 

1.4 nå :p

 

http://trucksimsforu...p?f=239&t=15148

 

Takker for linkene Andzel! Denne modden gjør spillet så mye bedre og mer realistisk. Fantastisk kjøre fysikk nå :)

Har et problem med V1.4 desverre og håper dere kan hjelpe meg. De andre versjonene kom i en liten .scs fil som det bare var å lempe over i mod mappen. V1.4 kom i en mappe som heter "def", og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av den:)

Er det bare til å flytte den til mod mappen også?

 

1.5 http://trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=239&t=15198

Lenke til kommentar

Jeg kjører med G25 og sekvensiell giring, dette er hvordan jeg ender opp når jeg bremser for sent før en sving. Tro det eller ei, dette er noe som skjer med meg stadig vekk. :)

Dette er er vanilla (uten mods).

 

Får inn fortløpende bot for kjøring i feil retning også ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hvordan er dette med 360 kontrollen kontra tastatur?

 

til et sånt spill så er ratt det eneste syns jeg. dette er jo en ren simulator.

 

joa, er enig der, men når man ikke har ratt, og ikke penger til å kjøpe ratt så får man ta det nest beste og da står det mellom 360 kontrollen eller en flightstick, hvor sistnevnte ikke er aktuell i det hele tatt. altså igjen, hva er best å spille med? kontroll eller tastatur?

Lenke til kommentar

hvordan er dette med 360 kontrollen kontra tastatur?

 

til et sånt spill så er ratt det eneste syns jeg. dette er jo en ren simulator.

 

joa, er enig der, men når man ikke har ratt, og ikke penger til å kjøpe ratt så får man ta det nest beste og da står det mellom 360 kontrollen eller en flightstick, hvor sistnevnte ikke er aktuell i det hele tatt. altså igjen, hva er best å spille med? kontroll eller tastatur?

 

Så lenge du fikser den lille joysticken på en xbox controller bør det fungere ganske bra. Tastatur fungerer på et vis, men det er slitsomt i lengden.

 

En reply på blogen om hvordan det fungerer:

"First of all, to those without wheel, I use a Microsoft XBOX 360 for PC controller. The L1 and R1 buttons acts as axis, so they are perfect for acceleration, and the left analog is perfect for use as the wheel."

Lenke til kommentar

Har foreløpig 4 ansatte fordelt på to "garasjer", men ingen av de tjener noe mer enn 500-2K/dag. De betaler knapt for fartsbøtene mine.

Tok et lån på 400K i begynnelsen, og det har fungert bra. Det tar en stund før man tjener mye penger selv, men når man kommer over 20K/tur + ADR og annet snacks får man råd til å handle ofte.

Kjører motorvei om det så er omveier ettersom småveiene er helt ubrukelig med litt trafikk.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere angående penger?

Sparket nettopp den eneste sjåføren jeg hadde (måtte oppgradere bilen min) siden han ikke tjente mer enn kanskje 500-600 pr dag.

Selv prøver jeg å kun velge oppdrag hvor jeg får + 15 000.

 

Har garage i Amsterdam med 2 ansatte. Har betalt ned hele lånet, og har maks på "High value cargo" og "Long distance delivery". Pluss at jeg har alle sertifikatene.

 

Slenger med et bilde av vogna!

post-179428-0-84509700-1351948274_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...