-Léon- Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Kjøpte DLC og Norge paintjob greia. Har ikke fått tid til å komme meg til "Scandinavia enda", men har fått meg en jobb til Sverige nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Det er egentlig ikke kun 4 byer/steder i Norge, i ETS2 Scandinavia. Jeg har blant annet funnet Mjøndalen, Drammen, Lier og Kongsberg under Oslo i spillet, selv om det ikke står at det er dem, så kjenner jeg dem igjen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hadde vært kult dersom jeg kunne kjørt til Otta og rundt i hjembyen Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Det er egentlig ikke kun 4 byer/steder i Norge, i ETS2 Scandinavia. Jeg har blant annet funnet Mjøndalen, Drammen, Lier og Kongsberg under Oslo i spillet, selv om det ikke står at det er dem, så kjenner jeg dem igjen. Kunne du delt noen bilder av disse stedene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Sandtaket i Mjøndalen: Drammen, etter tunnelen fra Mjøndalen: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 De har hvertfall fått med seg brua og et par av husene der borte. Jeg bor i Drammen. Lenke til kommentar
Marobru Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Er stedene i Norge realistiske? For.eksempel kan jeg kjøre på frogner osv? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Dessverre ikke veldig realistiske. Større steder er ofte representert ved at de inkluderer visse landemerker som gjør at du kjenner dem igjen, som området rundt Bjørvika i Oslo, men ellers er det mye generisk. Forstår at det hadde vært krevende å gjengi så store områder i eksakt detalj, men hvis noen utvikler klarer å et slikt spill i nærmeste fremtid kjøper jeg det første dag. Hadde vært utrolig kult å kunne kjøre gjennom kjente traktor og kjenne igjen små detaljer som hus og butikker. Kanskje hadde det vært en bedre ide å ikke ha så mange områder, men heller gjennomføre et mindre område i eksakt detalj - selvfølgelig, da er det usannsynlig at Norge hadde vært med. Har riktignok hørt om en mod som gjengir Norge i mer detalj, men i hvor stor detalj vet jeg ikke - noen som vet? Uansett, akkurat begynt å kjøre med egen trekkvogn og får inntrykk av at det er først nå det egentlige spillet begynner. Er allerede 80 tusen i minus, hovedsakelig pga. skader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Spartapus, ikke glem det er en simulator du spiller da, ikke grand theft truck Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Det morsomme er at jeg pådro meg 80 tusen i skader før jeg i det hele tatt hadde kommet dit jeg skulle hente lasten. Hvor mye resten av reisen vil påføre meg er ikke godt å si. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Kjørte bittelitt i Norge. Man kan til dels kjenne seg igjen, om man kjenner veikart i utgangspunktet. Men som Spartapus nevner, og jeg har sagt det selv også, så ville jeg gjerne hatt større byer eller områder, og mindre generisk. Har man vært i to-tre byer, har man vært i dem alle - i alle fall midt i Europa og Tyskland spesielt. Ingenting føles spesielt unikt lenger. Så Spartapus, jeg er helt enig; det hadde vært gøy med et spill som tar for seg en by eller fem, som er mer detaljerte, hvor man kjører transport, om det er varebil eller større. Bare å få en sånn transport/leveranse-mod til GTA 5 hadde vært helt sykt enormt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det skal sies at de gjorde noe av det beste arbeidet sitt med Norge. Kjøreturen fra Oslo til Bergen er sannsynligvis den fineste i spillet. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det er en tur jeg har til gode å kjøre enda. Får bare glede meg! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ny DLC på gang - Cabin Accessories: Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Om den DLCen koster mer enn 10,- blir jeg ikke overrasket - alle vil jo tjene penger - men syns det er uhørt. Og folk skal få bruke pengene sine på det de vil naturligvis. Endret 25. september 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Kjøpte den og var verd de 27 kr Steam ville ha =) Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Når eg kjøpte ratt og pedalar til 1500 kr som knapt brukast til anna enn ETS2 so ser eg ingen grunn til at eg skal vere gniten på dei 30 kronene denne DLC-en kostar. 1 Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Steam har salg på ets 2, halv pris 85kr Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvilke sider anbefaler dere for å laste ned mods å slik, og hvilke mods vil dere også anbefale til å ha? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Anbefaler denne sida for å laste ned mods, bruker den hele tiden selv. http://ets2.lt/en/ Hvis du har Cabin Accessories DLCn, så anbefaler jeg denne modden: Addons for DLC cabin’ v3.5, den har ganske mye ekstra stash, blant annet masse flagg, brus, ting fra Star Wars (og sikkert andre nerde ting) og masse mer. Anbefaler også å laste ned ProMods (tidligere Scandinavia mod), den legger til og endrer mye på hele kartet, som flere detaljer, flere side veier og mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå