Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3

Det er egentlig ikke kun 4 byer/steder i Norge, i ETS2 Scandinavia. Jeg har blant annet funnet Mjøndalen, Drammen, Lier og Kongsberg under Oslo i spillet, selv om det ikke står at det er dem, så kjenner jeg dem igjen.

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke kun 4 byer/steder i Norge, i ETS2 Scandinavia. Jeg har blant annet funnet Mjøndalen, Drammen, Lier og Kongsberg under Oslo i spillet, selv om det ikke står at det er dem, så kjenner jeg dem igjen.

Kunne du delt noen bilder av disse stedene?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Dessverre ikke veldig realistiske. Større steder er ofte representert ved at de inkluderer visse landemerker som gjør at du kjenner dem igjen, som området rundt Bjørvika i Oslo, men ellers er det mye generisk. Forstår at det hadde vært krevende å gjengi så store områder i eksakt detalj, men hvis noen utvikler klarer å et slikt spill i nærmeste fremtid kjøper jeg det første dag. Hadde vært utrolig kult å kunne kjøre gjennom kjente traktor og kjenne igjen små detaljer som hus og butikker. Kanskje hadde det vært en bedre ide å ikke ha så mange områder, men heller gjennomføre et mindre område i eksakt detalj - selvfølgelig, da er det usannsynlig at Norge hadde vært med.

Har riktignok hørt om en mod som gjengir Norge i mer detalj, men i hvor stor detalj vet jeg ikke - noen som vet?

Uansett, akkurat begynt å kjøre med egen trekkvogn og får inntrykk av at det er først nå det egentlige spillet begynner. Er allerede 80 tusen i minus, hovedsakelig pga. skader.

Lenke til kommentar

Kjørte bittelitt i Norge. Man kan til dels kjenne seg igjen, om man kjenner veikart i utgangspunktet. Men som Spartapus nevner, og jeg har sagt det selv også, så ville jeg gjerne hatt større byer eller områder, og mindre generisk.

Har man vært i to-tre byer, har man vært i dem alle - i alle fall midt i Europa og Tyskland spesielt. Ingenting føles spesielt unikt lenger.

Så Spartapus, jeg er helt enig; det hadde vært gøy med et spill som tar for seg en by eller fem, som er mer detaljerte, hvor man kjører transport, om det er varebil eller større. Bare å få en sånn transport/leveranse-mod til GTA 5 hadde vært helt sykt enormt.  :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefaler denne sida for å laste ned mods, bruker den hele tiden selv. :)

http://ets2.lt/en/

Hvis du har Cabin Accessories DLCn, så anbefaler jeg denne modden: Addons for DLC cabin’ v3.5, den har ganske mye ekstra stash, blant annet masse flagg, brus, ting fra Star Wars (og sikkert andre nerde ting) og masse mer.

Anbefaler også å laste ned ProMods (tidligere Scandinavia mod), den legger til og endrer mye på hele kartet, som flere detaljer, flere side veier og mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...