Sjulimann Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Håper dem da lager Norge ordentlig, og ikke med 4-felts over fjellene Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg håper Norge blir et utfordrende land slik som det faktisk er i virkeligheten. Da kan det hende jeg tar opp igjen dette spillet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ja, med dårlige veier og 40 km overalt Koser meg faktisk på multiplayer om dagene. Har gått veldig greit og ikke truffet på noe som er en gigantisk drittsekk. Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hei. Henger meg på denne tråden Noen som vet når veiene i Skandinavia kommer? Lenke til kommentar
funnybunny64 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hei. Henger meg på denne tråden Noen som vet når veiene i Skandinavia kommer? Skulle gjerne likt å visst det jeg også Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skjønner ikke hvorfor mine ansatte sjåfører får bedre rating enn meg, når jeg har mye mer profit per km osv. Jeg har 3.3 i rating, imens de andre har både 4 og 5. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kjør fort og ikke krasj. Har 5.8 i rating uten å egentlig prøve. Plukker bare opp en last å kjører den til sin destinasjon så fort å kollisjonsfritt som mulig. Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kjør fort og ikke krasj. Har 5.8 i rating uten å egentlig prøve. Plukker bare opp en last å kjører den til sin destinasjon så fort å kollisjonsfritt som mulig. Enig. Jeg har 5.5 i rating, og det eneste jeg gjør er å kjøre fort, og ikke krasje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen her som har ets2 med oculus rift? Er ikke mange spill jeg ser som kan dra nytte av OR, men ets2 er et av de Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er det noe nyheter om Norge map? Kjøpte spillet når kom ut men ikkje spilt siden sikkert Mars, og ikkje følgt så masse med heller etter det. Men føler har lest om Norge kommer snart i minst ett halvt år no, så er det noke nyheter om det?... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Står om skandinavisk DLC her, skrevet 28. november. As the release of DLC Scandinavia is getting closer, we decided to give you another sneak peek at a new location included in the update Og siden er den ikke nevnt. Men det kan jo se ut som det nærmer seg utgivelse. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Finnes en uoffisiell versjon av Skandinavia, som heter Promods. Den fungerer helt greit og har ikke mye motorveier. http://promods.net/ Husk å logge inn/registrere deg, da kommer download linken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Her er kartet over skandinavia. Synd de ikke går lengre nord enn Oslo, hadde vært kos med en Oslo -> Alta f.eks. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Oida.. Det var faktisk veldig leit. Ikke en gang Trondheim er med. Selv den turen oppover langs dalstrøkene (med flere alternative veier og bedrifter å kunne hente/levere til) hadde økt verdien betraktelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Det finnes ingenting nord for Oslo, det vet du vel. Bare vidder med no samer på, og barbarer som dreper selunger. Endret 5. februar 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det finnes ingenting nord for Oslo, det vet du vel. Bare vidder med no samer på, og barbarer som dreper selunger. Jeg blir ikke med på den krangelen, synes bare det er synd de faktisk ikke utnytter hele landet. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 7. mai for Scandinavia release 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Gleder meg. Håper de forandrer litt på standard modellene. Alle kryssene og byggningene er jo prikk lik stortsett uansett hvordan by eller land man er i. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Scandinavia er like rundt hjørnet nå Hadde egentlig planer om å vente med å spille mer ETS2 til jeg hadde fått meg en oculous rift (eller lignende), men mulig jeg må revurdere det denne helgen... Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Dei to nye modellane for tunnel er tragisk dårlege. Skikkelig fail IMHO Resten ser bra ut og langt betre enn kva SCS har laga tidlegare. Nærmar seg ProMods kvalitet, men ikkje heilt der endå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå