Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+130498

fordi hun er uerfaren, dårlig trent og elendig på skills, blir bedre med tiden :p men ekstrasjåfører er ikke noen stor fortjeneste desverre, skal du tjene penger må du gjøre det selv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

wow så irritert jeg er nå.

Kom inn i en by for å levere lasten min, noen få meter ifra leveringsstedet så ser jeg en rød trailere komme imot meg i 10000 km mens jeg venter på grønt lys. Skade på trailer 90% lasten noe med 50%. Reparasjon på trailer ca 42 000 og 0 xp for turen og jeg tror jeg måtte ut med 12 000 for lasten.

 

Reparert og klar for en ny tur.

Lasten er lastet og vil gi meg 5500, noen få hundre meter ifra der jeg lastet så kjører jeg bak en annen trailer, plutselig går traileren min til himmels og ble 100% skadet (63 000) og lasten ble ødelagt så da måtte jeg ut med 12 000 der også.

Så bare i den byen så tapte jeg ca 130 000....

 

De må gjøre noe med dette.

Det burde være sånn at når bil A kommer i 100000km og prøver å kræsje i bil B så burde bil A eller B få en eller annen no-clip sånn at man ikke kan skade andre på den måten.

F.eks om hastigheten til bil A var høyere enn 10 km så kjørte han bare rett igjennom bil B.

 

Hjelper lite å kunne rapportere, du mister de pengene uansett og en tur som kunne ha tatt det over hele landet blir fullstendig ødelagt og meningsløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...