Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke til å hive meg over DLC før det kommer noe som minner om Norge/Skandinavia.

Eller om det skjer noe storslått som f.eks. å gjøre byene større, slik at man faktisk kjører i noe som minner om en by, fremfor bittesmå fraksjoner av et industrirelatert område. Husker i oppladingen og PR-bildene tidlig før man visste lanseringsdato, skrøt de av å ha utviklet byene masse - skuffelsen var dermed stor når det i praksis var helt likt som den originale utgivelsen.

 

Scania Truck Sim har derimot en free roam modus hvor du kan kjøre i noe som virkelig kan minne om by. Bare synd det er begrenset til kun det ene området.

Lenke til kommentar

Snart kommer det DLC til ETS2, http://blog.scssoft....going-east.html

 

Hva tenker dere om det? Verdt å kjøpe den pakken?

 

Jeg vet ikke helt, det ser jo temmelig likt ut.

Det de må fokusere på nå er mere detaljerte byer, mange flere og varierte lasteområder og ikke minst mere varierte veier og terreng.

 

Jeg vedder på at byene i denne ekspansjonen er 95% like de som allerede er fra før i spillet, og med akkurat de samme lasterampene, akkurat like veier, og akkurat lik natur/skog også :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Førstepost er nå oppdatert med blant annet mods og maps. Send gjerne PM hvis det er noe som burde legges til, eller fikses på.

 

Legg spesielt merke til Reisproject-kartet, det inneholder Skandinavia (og Norge). Personlig mener jeg det er bedre enn Scandinavia Mod grunnet bedre skilt, landskap og generelt holder det høyere kvalitet, dog inneholder det færre byer. Kan lastes ned her.

Endret av Aerow
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...