AVF Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jordskjelv, urbane miljø og armbrøst i neste utvidelse. Les hele saken Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Våpen i karbonfiber også ser jeg... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 En av pilene vil fungere som en radar som gir deg posisjonen til fiendene dine på kartet. Så da vil ikke Crossbowen være et primary våpen? Vil den være tilgjengelig for alle klassene eller er det et underslung våpen? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Herregud for en talentløs utvidelse. Glad jeg er ferdig med det spillet der. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Armored Kill er den eneste som jeg har giddet å kjøpe av DLC. Håper ikke at de begynner å melke folk for penger med en haug av halvgode DLCer. 1 Lenke til kommentar
jeneik Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Synes Battlefield 3 begynner å bli litt for mye actionpreget. 1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Fytti for en dårlig trailer! 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ti nye oppdrag, mener dere singleplayer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er nok 10 nye assigments. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Synes Battlefield 3 begynner å bli litt for mye actionpreget. Ligner stadig mer på COD. Jeg lengter litt tilbake til BF2 med mer teamplay. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Denne her gav meg faktisk ingenting? For ett nille opplegg. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Man får vel bare vente på at det skal dukke opp en indie-utvikler som kan gi oss et BF spill. Største savnet ved å spille noe annet er vel egentlig lyden :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lyden i de siste BF spillene er helt suveren ja! Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lyden i de siste BF spillene er helt suveren ja! Ingenting i forhold til kommandøren som skrek ørene dine i filler XD Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Makan til melking av det spillet der. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Holder meg til "Back to Karkand" og "Close Quarters" Synes de er knakende gode utvidelser Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Back to Karkand var den beste utvidelsen. Close Quarters igjen var bare møkk, føltes mere som en utvidelse som tilhører CoD. Liker brett med fokus på infanteri, men da synes jeg Seine Crossing og Grand Bazaar er bedre brett, for min del skulle de bare ha fjernet tanksene fra de brettene. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Eneste som er synd med så utrolig mange utvidelser og brett å velge i er at det blir fler og fler servere som ligger tomme. Det er selvfølgelig melking på høyt plan, men nå er det engang slik at ingen spillprodusenter er idealister. De skal tjene penger. Syntes så langt BF3 har ligget på riktig side hva gjelder DLC og ekstra innhold vs penger. Men det er helt på grensen. Får se hvor fort BF4 dukker opp og hva de har å by på, liker ikke helt tanken på å bytte spill riktig enda. Da spres spillerene for mye utover og det blir verre å finne go'serveren. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 BF4 kommer vel høsten neste år? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 BF4 kommer vel høsten neste år? Er "garantert" beta neste høst for de som var dumme nok til å pre-order nyeste MoH hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå