Snake____1 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dette er da en MF traktorgraver jeg har tenkt å kjøpe å restaurere, motor fikk jeg gang på i går, det er noe banking men tenker meg dette kan være noe rådebankgreier. Men for å få fatt i deler så skulle jeg hatt noe å gå ut ifra =) Tenker mog noe som MF207 evnt. MF30? Har ikke kontroll på hvilken motor det er lengre, men er 4cyl N/A. Banker noe fælt, "hva kan dette være? Har noen tips på hvor jeg kan kromme stempelstenger på ny "billig"? Evnt. også hvor jeg får billige reservedeler? Alle innspill hjelper Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei, av billige reservedeler er det kina som gjelder: Eksempel som har levert til en gammel ravemaskin: http://sjzhuateng.en.alibaba.com/ Gjerne hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei. Dette tipper jeg er en MF165, kan være en 180, eller 185 for den saks skyld. 1970- og 1980 talls MFen er svært like, i hvertfal uten noe å sammenligne med. Vanskelig å si ut fra bildene. Motoren en Perkins. Deler og hjelp får du på Økonomi-Deler på Grålum. Snakk med de, så får du vite hvor du ser etter serienummer for å typebestemme traktoren. De har nettside. Banking kan som du sier være rådebank. Og å shine opp hydraulikkstagene er ikke noe å anbefale. Da blir det fort glipper og lekkasje i pakningene, og det er ikke noe særlig. Kjøp nye! Det har de også på økonomideler! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå