Bolivar Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Har ett 60l akvarium, med tre guppyer og seks guppyyngel. Har og en cleanerfish. Hva annet kan man ha sammen med de? De småfiskene er i en liten barnehage fraskilt fra resten. Fisker, reker, åler og krepser? Endret 20. oktober 2012 av Bolivar Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 khuli åler er veldig gøy. prakt botia er også en gøy liten fisk, og så vidt jeg vet så hjelper de med å holde uønskede snegler i sjakk. Lenke til kommentar
lisa_xoxo Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 det er ganske mange fisker som går sammen meg guppier, så lenge de ikke er agrisive. jeg hadde en slørhale sammen med guppiene en gang (man skal egentlig ikke det) men jeg var ganske heldig, for den var snill, men når jeg fikk en til spiste den alle guppiene.... men du kan jo for eksempel ha andre stim fisk? som neontetraer. og hvis du vil ha reker så er ikke det så farlig, de er veldig harmløse og utgjør ingen trussel. åler er ikke alltid så agrisive, så lenge du har noe de kan være inni (helst hull i så det er litt mørt? f.eks en liten rot, eller noe fint du får kjøpt i dyrebutikken. jeg har også en krabbe i akvariet mitt, den går veldig fint sammen med guppiene håper dette var til hjelp, og lykke til Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 khuli åler er veldig gøy. Nåja, de liker vel egentlig bare å grave seg ned i grusen. Hadde en khuliål som jeg gikk utifra at var død da jeg ikke hadde sett den på over en mnd. Men da jeg tømte akvariet helt for å rense det helt og plante nye planter dukket den plutselig opp. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Hva heter disse rekene og krabbene dere snakker om? Lenke til kommentar
lisa_xoxo Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 jeg vet ikke helt hva rekende heter (tror det bare er reker) men jeg hadde ihvertfall en ferskvanns krabbe og en panter krabbe Hva heter disse rekene og krabbene dere snakker om? jeg vet ikke helt hva rekende heter (tror de bare heter reker?) men jeg hadde ihvertfall en ferskvanns krabbe og en panter krabbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå