Ilje Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hei jeg jobber med særemne på skolen å nå leser jeg svarte sekunder av karin fossum, men jeg trenger en bok til ??? noen som vet av en lettlest krim, en bok som ikke er over 300sider også må forfatteren være Norsk Jeg er ikke en bok ekspert å leser sjeldent, så viss noen har peilig vil det ha hjulpet meg kjempe my! så tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Gert Nygårdshaug har en serie på 10 krimbøker, alle på norsk, alle av en fornuftig lengde, og alle sammen lettleste. Bøkene hans var faktisk temaet for mitt særemne. -Deluze Lenke til kommentar
Ilje Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Gert Nygårdshaug har en serie på 10 krimbøker, alle på norsk, alle av en fornuftig lengde, og alle sammen lettleste. Bøkene hans var faktisk temaet for mitt særemne. -Deluze skal ha en bok, ikke serie, men viss jeg tar f.eks den først boka, så trenger jeg ikke å lese bok nr 2 for å få vite slutten ? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Du kan velge hvilken som helst av dem. Alle bøkene har sin egen start, historie, og slutt. Når jeg skrev mitt særemne hadde jeg kun bøker fra denne serien, men det var type bok 1, 4, og 7 (eksakte nummer husker jeg ikke lengre, så de jeg gir er kun en indikasjon på at det spiller liten rolle). En liten anekdote: Jeg var svært lite interessert i norsk forfatterskap på den tiden, men måtte velge en norsk forfatter. En biblotekar tipset meg om Hr. Nygårdshaug, og jeg valgte tre av bøkene hans. Siden den gang har jeg lest alt han har utgitt, absolutt alt, og elsket absolutt alt. Gert Nygårdshaug står i dag som min store favoritt når det kommer til bøker, det er ingenting annet som når han til knærne en gang, -Deluze NB! Jeg kommer rett fra en fest, så det kan være noen skrivefeil her. 1 Lenke til kommentar
Ilje Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 okei, takk for hjelpen Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jørn Lier Horst, også en serie på flere bøker om etterforsker William Wisting, men du trenger ikke ha lest bøkene i rekkefølge. Enkle og lettleste bøker på ikke alt for mange sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå