Gå til innhold

Norwich - Arsenal 20.10.2012 @ Carrow Road 18:30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det mest latterligste jeg har sett. Klubben bør betale tilbake de tilreisende fra London, for dette var flaut!

 

Helt enig. Faen meg så lavmål fra samtlige involvert i dag minus Arteta. Mannen spilte som vanlig på et skyhøyt nivå. Dessverre var hans 10 medspillere på under juniornivå i kontrast.

 

Årets verste kamp. Skammelig.

 

Spot on brother.

Lenke til kommentar

Arteta og Jenkinson var de eneste som spilte fotball. Vi har faen ikke en eneste som kan putte. Flaut.

 

Gervinho puttet når han fikk spille på topp. Wenger bestemte seg for å droppe han og spille Giroud istedet.

 

Walcott har scoret 2 mål på 2 skudd, men han har knapt nok fått spilletid. Attpåtil er han nå skadet.

 

Podolski som er den spilleren som statistisk sett er den mest målfarlige spilleren vi har i klubben spiller ute på venstrekanten hvor han er helt usynlig og ineffektiv.

 

In Wenger we rust?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arteta og Jenkinson var de eneste som spilte fotball. Vi har faen ikke en eneste som kan putte. Flaut.

 

Gervinho puttet når han fikk spille på topp. Wenger bestemte seg for å droppe han og spille Giroud istedet.

 

Walcott har scoret 2 mål på 2 skudd, men han har knapt nok fått spilletid. Attpåtil er han nå skadet.

 

Podolski som er den spilleren som statistisk sett er den mest målfarlige spilleren vi har i klubben spiller ute på venstrekanten hvor han er helt usynlig og ineffektiv.

 

In Wenger we rust?

 

Dritt lei av at Arsenal skal rævpule helgen min. I dag var alt galt. Vi har til og med gått bort fra det raske kontringspillet vi var kjent for. Har faen ikke ord.

Lenke til kommentar

Tøv. Aldri i verden om Arsenal havner utenfor topp 4. Glemt starten deres i fjor? Det var triste saker, men likevel ble det en 3. plass til slutt. Starten i år har jo vært en god del bedre. Chelsea starter alltid forrykende, men har de siste sesongene slitt voldsomt underveis. Tror dere tar 3. plassen i år også om dere styrer unna alvorlige skader.

 

Cazorla oppskrytt?! Om ikke annet så er fyren en av de mest undervurderte av samtlige spanske spillere. Klart, om man forventer at han med en gang skal levere som Cesc på sitt beste så er det naturlig at man blir litt skuffet. Gi ham litt tid til å tilpasse seg så er jeg overbevist om at han kommer til å leke med de fleste forsvarerne i PL.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Cazorla forøvrig ekstremt oppskrytt.

 

Jeg har bestilt legetime til deg. Du har med å møte opp for å få sjekket om det er noe galt i topplokket ditt.

 

Cazorla er en fantastisk fotballspiller og har vært strålende i samtlige kamper i år, bortsett fra i dag når hele laget fortsatt var på ferie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...