Gå til innhold

Ødelagt iPhone 4

JuC1y

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på noen få ting. Min iPhone 4 fikk plutselig en helt svart skjerm, og nå ser jeg ingenting. Men den funker.

Jeg har prøvd alle mulige løsninger som jeg har funnet på nettet, og ingen tegn til at skjermen blir bedre. Så i dag leverte jeg den hos eplehuset, og siden jeg manglet kvittering må jeg skaffe kvitteringen på nytt før de kan reparere den.

Jeg fikk mobilen i gave for 1 og et halvt år siden, og har mistet kvitteringen. Det jeg lurer på om er om det er mulig å bestille kvitteringen fra apple store på nettet, siden det var der jeg kjøpte den. Eventuelt hvordan går jeg fram for å gjøre det? Tar det lang tid før jeg får kvitteringen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme har skjedd med min iphone 4, har fått helt svart skjerm men den funker like vell. Hører når noen ringer og sender melding, men får ikke til å gjøre noe som helst. Når jeg trykker på "hjem" knappen lyser skjermen, men den er like vell bare svart. Skjermen er ikke knust.

Derfor lurer jeg på om det er skjermkortet eller selve skjermen som må byttes ut?

Lenke til kommentar

jeg har opplevd noe alla dette før jeg også, bare med min ipod 3g, bare at jeg så skjermen litegrann. den var veldig mørk og jeg stussa på dette, trodde jeg hadde skrudd ned lyset, men det viste seg å være bakrunnslyset(noe som ikke går ann og skifte på selv). sendte den inn til apple og fikk en ny ipod. vet ikke om dette er samma problemet, men virka noe av det samma :D

Endret av 97andersen
Lenke til kommentar

Det er vel nok å bare printe ut kvitteringen? Bare å logge inn her og finne den (Litt usikker på om linken funker for alle); https://secure2.stor...YD4UDAPXU7P7KXF

Edit: Til venstre for bestillingen er det en knapp som heter "Print invoices" som du skal bruke. Her er dessuten norsk link: https://secure2.store.apple.com/no/sign_in/order?c=aHR0cHM6Ly9zZWN1cmUyLnN0b3JlLmFwcGxlLmNvbS91cy9hY2NvdW50L2hvbWV8MGFvczEyOGMwYTUzNWNhNTgxM2U4YjViZTljNWU2NzE5ZjJhYTU1MTZhMmM&r=SCKFUHKXACXX7DYHYT9JT7JJTAPAXHFKHcGxlLmNvbS91cy9vcmRlci9saXN0P2hpc3Q9OTB8MGFvc2YwOWY4NTVkMjM5M2ZhOTc3NzM3N2FkNzY5ZTU2MmEyNGEyMGQ5ZTE&t=SXYD4UDAPXU7P7KXF

Endret av Spitfire396
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...