Telefonsvarer Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Vurderer bredbånd/superbredbånd fra Get. Er det noen her som har det? Om ja, er det stabilt? Bra oppetid, og du får det du betaler for? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Har 70/10 fra GET via HFC (coax). Har fungert kjempebra det året jeg har hatt det. Grei responstid, får hastigheten jeg skal ha uavhengig av tid på døgnet, og veldig lite nedetid. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Vurderer bredbånd/superbredbånd fra Get. Er det noen her som har det? Om ja, er det stabilt? Bra oppetid, og du får det du betaler for? Det spørs hvor du bor, om nettet i området er bra. Spør naboer eller noen som bor i området. Mange er fornøyde, men noen steder er det ustabilt. Selv har jeg hatt Get i mange år og oppetiden er tilnærmet 100% (kanskje nede totalt 2-4 timer pr år) og får hastigheten jeg skal ha. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Om du ikke vil ha den påkrevde kabel-TV-tjenesten (og NRK-lisensen) er kanskje ikke Get det beste alternativet. Endret 23. oktober 2012 av Aeyoun Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har Get Superbredbånd selv og er egentlig ganske så fornøyd. Har hatt internett via Get de siste 3 årene, kun én gang har det vært nede på grunn av defekt modem, men det løste seg samme dag. Får hastigheten jeg betaler for pluss litt til, så jeg har ingenting å klage over på selve linja - men supporten er horribel. Du er heldig hvis du i det hele tatt kommer gjennom til kundeservice hvis det er noe du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Om du ikke vil ha den påkrevde kabel-TV-tjenesten er kanskje ikke Get det beste alternativet. Det er vel å vri litt på fakta. Get er en kabel-TV-leverandør som leverer internett som en tilleggstjeneste. Det koster en sum pr mnd å være tilkoblet og få basis TV-tilbud. I tillegg kan man kjøpe tjenester som større TV-tilbud, bredbånd og telefoni. Og her spørs det også hvor eller hvordan man bor. En stor del av Get sine kunder bor i sameier og borettslag hvor prisen for å være tilkoblet er vesentlig rabatert og ligger i fellesutgiftene. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Har Get Superbredbånd selv og er egentlig ganske så fornøyd. Har hatt internett via Get de siste 3 årene, kun én gang har det vært nede på grunn av defekt modem, men det løste seg samme dag. Får hastigheten jeg betaler for pluss litt til, så jeg har ingenting å klage over på selve linja - men supporten er horribel. Du er heldig hvis du i det hele tatt kommer gjennom til kundeservice hvis det er noe du trenger hjelp til. Har Telenor som ISP nå, er begrenset hvor mye værre det har muligheten til å være. En nabo har det nå, er han fremdeles fornøyd etter en uke, bestiller jeg nok. Men da er det kanskje en grunn til at de ikke svarer på mailen min med spm ang tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå