Majjan Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Husker du da menneskeheten måtte finne en ny planet for å overleve? Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Vi trenger Alien Crossfire ekspansjonen på GOG! http://www.gog.com/e..._alpha_centauri Nå som vi vet at det er en planet og kanskje flere i Alpha Centauri så hadde det passet godt med et nytt spill satt til Alpha Centauri. Endret 20. oktober 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Et av tidenes desidert beste spill. Herlig tilbakeblikk. Trist at EA sitter og ruger på rettighetene, slik at vi nok aldri får en oppfølger. Dvs, det kunne nok kanskje kommet en oppfølger i form av en FPS. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ser fram til Alpha Centauri-FPSen, ja. :-( Men som andre her seier: fullstendig fantastisk spel, fenomenalt både i einspelar og fleirspelar. Kay Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg synes det er litt trist om eierskapet til navnet er det som hindrer Alpha Centauri i å få en oppfølger. Jeg hadde mer enn gjerne kjøpt Sid Meier's Colonization of Some Planet in Outer Space. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Jeg synes det er litt trist om eierskapet til navnet er det som hindrer Alpha Centauri i å få en oppfølger. Jeg hadde mer enn gjerne kjøpt Sid Meier's Colonization of Some Planet in Outer Space. Spørs om ikke utgivere i dag synes det er for stor risiko å utgi spirituelle oppfølgere. Mye tryggere å lage Civilization 6, eller som de akkurat gjorde: XCOM Enemy Unknown. Der kopierte de jo navnet ned til minste detalj. Endret 20. oktober 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Eneste jeg vil ha på GOG mer enn Alien Crossfire er System Shock 2! Edit: Tror jammen jeg må installere Alpha Centauri veldig snart. Endret 20. oktober 2012 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 SMAC/X er et av de beste spillene noensinne. Takk for dette gjensynet med et så stårslått spill! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dette har jeg aldri spilt, men det ser jo veldig bra ut. Får prøve det. Lenke til kommentar
Ares1980 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har orginalboksene av Alpha centauri og Alien Crossfire med Cd, manual og tech tree plakat. I god stand hvis noen er interessert i å kjøpe.. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vi trenger Alien Crossfire ekspansjonen på GOG!http://www.gog.com/e..._alpha_centauriNå som vi vet at det er en planet og kanskje flere i Alpha Centauri så hadde det passet godt med et nytt spill satt til Alpha Centauri. Det blir en forbaska varm opplevelse,hehe Lenke til kommentar
MrMamen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Man kan vel si at Alpha Centauri er oppfølgeren til Civilization. Alle andre Civilization-spill er strengt tatt bare remakes. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Herlig artikkel. Gjekk med mange timer til dette fantastiske spelet før. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Herlig spill. Har det faktisk installert fremdeles En av de tingene jeg likte best med Alpha Centauri var måten man kunne skreddersy enheter på. Noen kunne vel lage en Civ V Alpha Centauri mod? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det finnes en svært omfattende SMAC-mod til Civ4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå