Nils Christian Skjauff Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Spurvehauk. Bildet er fjernet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mon tro hva hauken ser.. Flott som alltid fra deg Nils Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Mon tro hva hauken ser..Flott som alltid fra deg Nils Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding Terje! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det du har fått med av hauken er detaljerikt og flott. Fokuset sitter mitt i øyet. Liker også at bakgurnner er helt ute av fokus. Men jeg lurer på hvorfor du har valgt å kappe fuglen av på mitten? Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Tusen takk for din kommentar "Fotopousen" ! Jeg skal ta med hele fuglen neste gang ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg