MrLuni Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 En kompis sa at en kunne få tilgang på US innholdet om en fixer litt med noe IP greier selv om en har norsk konto. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 http://www.unblock-us.com/ Prøv den gratis i en uke. Lar deg bytte mellom alle Netflix-landene i innhold. Voila, Netflix er awesome. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 cool! Ska testes Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Prøvde det selv tidligere i dag, og det gikk lekende lett. Jeg brukte også unblock-us.com, og det er bare helt utmerket. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kun abonnere på HBO Nordic, men etter dette her blir det både Netflix og HBO Nordic. Jeg kommer ALDRI til å få sett på alt uansett, og det er så kjekt å kunne sjonglere mellom Norge/USA Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Og spesielt når det bare koster 75 kr for Netflix inkl. Unblock US. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Hadde egentlig ikke noe tro på Netflix siden jeg kunne bare laste ned det jeg ville. Men det er faktisk ganske greit å hoppe ned i soffan å bare bla gjennom filmene. En del ting som mangler med Netflix da.. Sku hatt lydbøker! Og "want to watch" markering osv. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan vil det fungere på PS3? Jeg liker bedre netflix via PS3 enn på PC, blir så grainy bilde på pc. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det så mye bedre utvalg for amerikanere på Netflix at det er verdt det? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg bruker Netflix med unblock-us på pc og appletv. Har da norsk netflix med brukeren min på blurayspilleren. Det er instant queue på pcen og apple tven. Veldig genialt. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har testet denne løsningen i noen uker nå og det funker forsåvidt greit. Det eneste minuset er at jeg får ikke så forferdelig bra hastighet til US netflix. Er veldig sjeldent at den holder seg konstant på HD-kvalitet. Har også opplevd at filmen/serien har stoppet helt opp og må buffre på nytt, noe som er forferdelig slitsomt. Faktisk så slitsomt at jeg vurderer å bare droppe hele greia. Og før dere sier noe, så har jeg 70/10Mbit internettlinje, så det er iallefall ikke problemet. Noen andre som har liknende opplevelse? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har 12/4 og bruker trådløst når jeg ser på tv'en. Har alltid vært HD når mulig, og har ikke opplevd buffreproblemer. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har 20/1 som i praksis blir rundt 14 ned. Opplever innimellom at bildet blir uklart en liten stund før det blir klart igjen. Og jeg kan ikke gjøre noe annet krevende på nettet samtidig, da bare stopper det opp hele tiden. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har 10/10mbit. Har ikke noe som helst problem. Har sett snart 4 sesonger med Prison Break uten problem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Jeg har testet denne løsningen i noen uker nå og det funker forsåvidt greit. Det eneste minuset er at jeg får ikke så forferdelig bra hastighet til US netflix. Er veldig sjeldent at den holder seg konstant på HD-kvalitet. Har også opplevd at filmen/serien har stoppet helt opp og må buffre på nytt, noe som er forferdelig slitsomt. Faktisk så slitsomt at jeg vurderer å bare droppe hele greia. Og før dere sier noe, så har jeg 70/10Mbit internettlinje, så det er iallefall ikke problemet. Noen andre som har liknende opplevelse? Merkelig. Jeg bruker US Netflix flittig på min Apple TV3, og har veldig bra bilde. Via trådløst nett vel og merke. Sitter med 20/1 mbit linje. Det er klart det skjærer seg av og til, men det mistenker jeg routeren min for. Den takler ikke mange enheter tilkoblet trådløst samtidig virker det som Endret 2. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Fixa den sperresaken nå og det kom kjapt mykje nytt. Men Modern Family forsvandt Edit: US netflix jobber vist med å få det. Rart at Norsk NF har det. Endret 14. november 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Noen som har problemer med nett tilkoblingen når en bruker den USunblock saken? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hvilke problemer mener du? At du ikke kommer inn i hele tatt, eller at det er ustabil forbindelse i sammenheng med streaming? Jeg har oplevd ett par ganger, at netflix ikke er oppe å går når jeg prøve å logge inn. Endret 14. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Virker som at nett tilkoblingen kobler seg ut og inn. Skjer ganske ofte, men streaming holder seg så vidt. Merker det ofte når jeg surfer i tillegg til streaming. Og ja linja takler begge deler samtidig ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå