Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Langs elvebredden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 FIne bilder du har fått langs elvebredden. Med hensyn til kommposisjon og innhold liker jeg best versjon 1. Når det gjelder versjon 2 to så er det en del å hente i lys og skygge som du siger. I lightroom er det først og fremst higlights og shadows du bør endre i dette tilfellet, men higlights kan påvirke contrasten derfor bør du kikke på den også. Det beste er å forsøke seg frem til beste resultat, en spake av gangen. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Tusen takk for tilbakemeldingen Skal ta med meg rådene dine inn i Lightroom, blir spennendes :) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Magisk bro !! helt nydelig å se på ! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Spennende motiv med mange detaljer - likte begge bildene og synes såpass lys/skygge gir liv i bildene, men det er min smak Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Magisk bro !! helt nydelig å se på ! . Ja, den var flott Takk for tilbakemeldingen :) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Spennende motiv med mange detaljer - likte begge bildene og synes såpass lys/skygge gir liv i bildene, men det er min smak . Tusen takk for tilbakemeldinge :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg