karoald Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Høst i fjellet Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................................................................................. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Et mekt landskap med mette herlige høstfarver. Jeg ville nok tatt noen skritt bakover og fått med trærne helt ned og gjerne litt foran. Flere possisjoner er jo mulig her både til høyre og venstre. Himmelen blir for lys - jeg bruker gradert gråfilter nesten bestandig under slikeforhold, men det må nok være ganske kraftig. God helg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nydelige høstfarger Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ser ut som et fotogent landskap som du har fanget bra. Nasjonalromantikk !! som jeg jo liker, men savner en litt mer spennende belysning - ganske grått. Snøen på toppene forsvinner nesten i himmelen. Tror også jeg ville beveget meg noe mer til venstre så trærene midt på hadde kommet mer til høyere. Et bilde som fanget interessen dette. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Tusen takk alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg