Jonas Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hei jeg og en venn skal sette opp bot-server og begge skal være admin! hvordan kan han gjøre så jeg blir admin? er det en commando i console? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Altså en lan server :smile: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 til admin: sorry det med veldig mange like tråden, men forumet klikka helt når jeg posta, så det kom sinsykt mange! jeg sletter de, men hvis jeg logger av og går på min profil, ser på innleg, trykker på den øverste tråden så kommer den tilbake... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nevermind. Fant det ut. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Nevermind. Fant det ut. Nei.. noen som vet? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Skal dere sette opp public eller private? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Skal dere sette opp public eller private? Private? du mener vel lan-server... men det er public, dedicated vi skal sette opp. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Skal dere ha én maskin som står en plass og er dedikert cs-server, og dere skal være admins og koble dere til denne maskinen fra deres maskiner? Har jeg fortstått riktig? Da er det enkelt å bli admin: På servermaskinen åpner du server.cfg i cstrike-mappa. Skriv inn en ny linje der det står: rcon_password XXX der XXX er det passordet dere vil ha. Så er det bare å starte serveren. I config.cfg i cstrike-mappa på din egen maskin legger du til den samme linja med passordet. Nå har du kontroll over serveren din! Koble deg til serveren din og test. Alle kommandoer du vil at serveren skal utføre, må du skrive i konsollen med 'rcon' foran. Altså, om du vil at serveren skal bytte map til de_dust2, skriver du: rcon changelevel de_dust2 Du trenger egentlig ikke være en spiller på serveren for å kunne kontrollere den. Bare du kommer deg inn på konsollen i HL/CS, så kan du skrive: rcon_address <ipadressen til serveren> rcon_port <porten serveren kjører på, vanligvis 27015> Den siste linja er ikke alltid nødvendig. Nå skal du kunne styre serveren uten å oppta en slot på den Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det er snakk om en lan-server. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det spiller ingen rolle om det er en internett- eller lan-server dere skal sette opp for det jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå